اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی سمنان:

نرخ‏های کنونی تاکسی در سمنان باید اصلاح شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی سمنان گفت: نرخ‏های کنونی تاکسی در سمنان باید اصلاح شود؛ اما هرگونه افزایش نرخی تا قبل از اعلام رسمی تخلف است.

نرخ‏های کنونی تاکسی در سمنان باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، مسعود میرشریفی در زمینه مشکلات شهرک روزیه سمنان و گلایه برخی از شهروندان این منطقه بیان کرد: تا پیش از گسترش شهرک روزیه، امکان اختصاص خط تاکسی به این شهرک وجود ندارد.

وی اظهار کرد: با وضعیت کنونی، در صورت راه‏اندازی خط تاکسی، مسیر از یک‏سر بدون مسافر خواهد بود و با این وجود، اقبالی از ناحیه رانندگان تاکسی صورت نخواهد گرفت.

میرشریفی استفاده از تاکسی‌های ویژه شهر سمنان را موجب ایجاد رغبت در رانندگان تاکسی به منظور تردد در مسیر شهرک روزیه عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی سمنان افزود: سازمان تاکسیرانی مراتب اعتراض خود را به شهرداری درجزین در خصوص انتقال مسافرانی که لازم است از تاکسی‌های ویژه سمنان استفاده کنند، اعلام کرده است.

وی همچنین در واکنش به اعتراضی در خصوص افزایش بی‏رویه نرخ کرایه تاکسی گفت: اگرچه نرخ جدید کرایه تاکسی هنوز اعلام نشده است، اما نرخ کنونی پایین بوده و باید اصلاح شود؛ ضمن آن‏که افزایش بی‏رویه نرخ‌ها تخلف محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی سمنان با اشاره به زمان اعلام نرخ قطعی کرایه تاکسی اظهار کرد: در تیر ماه، نرخ‌های جدید به اطلاع شهروندان می‌رسد و تا آن زمان با هرگونه افزایش نرخ برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: پس از اعلام نرخ‌های قطعی در تیرماه، از اداره تعزیرات حکومتی نیز به منظور کنترل جرائم در این حوزه کمک می‌گیریم.

میرشریفی همچنین با بیان این که شکایت‌ها به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: سازمان تاکسیرانی سمنان از یک وکیل خواسته است تا با بررسی شکایت‌ها، حتی یک مورد شکایت را نیز بدون پاسخ نگذارد.

انتهای پیام/74004/ج/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول