اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

طرح «مطلع مهر» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح «مطلع مهر» ویژه زوج‌های جوان شاغل در دستگاه‌های دولتی آذربایجان غربی آغاز شده است.

طرح «مطلع مهر» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مریم دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه سال جاری، اجرای  نخستین دوره آموزشی طرح مطلع مهر ویژه زوج‌های جوان شاغل در ادارات و دستگاه‌های استان آغاز شده است.

وی افزود: این طرح برای نخستین بار در استان توسط دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی، با نظارت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری اداره‌های ذی‌ربط اجرا می‌شود.

دهقانی هدف از برگزاری این طرح را ارائه آموزش‌های لازم در حوزه روانشناسی و چگونگی برقراری روابط صحیح در خانواده، روابط سالم زناشویی از منظر پزشکی، مسائل اخلاقی و اعتقادی برای زوج‌های جوان و در حقیقت نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی در خانواده‌ها برای ایجاد روابط سالم میان زوجین و استحکام بنیان خانواده‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت دوره 24 ساعته ضمن خدمت، به زوج‌های جوان ثبت‌نام کننده در این طرح که در پنج سال نخست زندگی مشترک خود قرار دارند، ارائه می‌شود.

دهقانی خاطرنشان کرد: گواهی شرکت در دوره به زوج‌های جوان شرکت‌کننده در این طرح اعطا می‌شود.

وی به اهمیت برگزاری این دوره‌ها، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر آمار طلاق زوج‌ها به سال‌های نخست زندگی مشترک مربوط می‌شود، ارائه چنین آموزش‌هایی به زوج‌های جوان ضروری است، که در فاز نخست این طرح برای زوج‌های جوان شاغل در دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: ارتقای سطح آگاهی و تربیتی زوج‌های جوان و گذاشتن تجارب مفید و سازنده در اختیار آنها توسط اساتید مجرب در این زمینه، بدون شک آثار مثبتی بر جای می‌گذارد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول