اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر

70 زوج مناطق زلزله‌زده راهی خانه بخت شدند

مراسم جشن ازدواج 70 زوج جوان ساکن مناطق زلزله‌زده بخش شنبه و طسوج دشتی به همت استاندار بوشهر در این استان برگزارشد.

70 زوج مناطق زلزله‌زده راهی خانه بخت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این مراسم که چهارشنبه‌شب در سالن آزادگان بوشهر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، و سایر قشرهای مختلف مردم برگزار شد، استاندار بوشهر با بیان اینکه زلزله بیستم فروردین یک امتحان و آزمایش الهی بود، تأکید کرد: مقاومت، ایستادگی، گذشت، جوانمردی، محبت و عشق به یکدیگر در این واقعه جانگداز پرده دیگری از آزمایش الهی بود.

فریدون حسنوند تصریح کرد: در این حادثه مسئولان و کارکنان دستگاه‌های مختلف سیاسی، انتظامی، نظامی، امنیتی، فرهنگی، بسیج و سایر قشرهای مختلف مردم شتافتند تا آوار غم را از سینه مردم بردارند، مردمی که درد بر سینه آنها سنگینی می‌کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه زوج‌های جوان از مدتها قبل خواهان برپایی مراسم ازدواج خود بودند، اذعان داشت: در پی حادثه زلزله، امشب فرصتی فراهم شد با حضور مسئولان در کنار شما مزدوجین این جشن را برپا کنیم.

حسنوند با بیان اینکه مناطق زلزله‌زده را بهتر از گذشته خواهیم ساخت، افزود: سازندگی و توسعه در شنبه و طسوج در اولویت برنامه ماست و مطمئناً بهتر از گذشته این مناطق ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: همانگونه که در حادثه زلزله نشان داده شد می‌گوییم همه در سختی‌ها کنار هم خواهیم بود و دردها و آلام را کاهش خواهیم داد.

استاندار بوشهر با تبریک زندگی جدید به مزدوجین ابراز داشت: به هرکدام از مزدوجین ضمن پرداخت هدیه نقدی، یک کالا هم در اختیار آنان قرار خواهد گرفت که از تلاش همه مسئولان که در این امر مهم مشارکت داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

در این مراسم پس از اجرای چند برنامه هنری و پذیرایی از مزدوجین، آنان برای شروع زندگی خود به مناطق شنبه و طسوج رهسپار شدند

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول