اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

کارهای عمرانی در 115 نقطه زنجان در حال انجام است

شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان در حال حاضر در 115 نقطه شهر زنجان در حال انجام کارهای عمرانی است.

کارهای عمرانی در 115 نقطه زنجان در حال انجام است

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به احداث کمربندی دوم شمالی در زنجان اظهار داشت: این کمربندی با نام شهید شهریاری به طول یک و نیم کیلومتر پیچ گلشهر کاظمیه را به اراضی متصل کرده است.

وی به وجود نقاط حادثه‌خیز در معابر شهری زنجان اشاره کرد و افزود: شهرداری در نظر دارد این معابر را اصلاح کند.

شهردار زنجان از توافق برای احداث تونل و پارکینگ در سبزه میدان خبر داد و گفت: اگر این توافقات نهایی شود می‌توان این پروژه‌ها را عملیاتی کرد.

وی به انجام تفاهم با مالکان در مسیر بازگشایی زینبیه شرقی اشاره و تصریح کرد: این مسیر طی یک ماه آینده در لاین جنوبی بازگشایی می‌شود.

یگانه از برنامه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برای افزایش 10 هکتاری فضای سبز شهری خبر داد و اضافه کرد: بیش از پنج هکتار از برنامه در ورودی شهر و کاشت شبدری‌ها را شامل می‌شود که در آستانه نهایی شدن است.

وی به احداث پارک‌های محله‌ای در اقصی نقاط شهر زنجان اشاره کرد و افزود: احداث پارک کودک در شهرک بهارستان، احداث پارک کودک در پشت کارخانه کبریت قدیم، دو پارک محله‌ای در کوی الهیه و همچنین ملاصدرا، شهرک جانبازان، کوی فرهنگ و مهر ثمین از جمله برنامه‌های شهرداری زنجان است.

شهردار زنجان با اشاره به تولید و پخش 31 هزار تن آسفالت در سطح شهر زنجان اضافه کرد: این میزان تولید و پخش آسفالت در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

وی به انجام لکه‌گیری معابر شهری زنجان اشاره کرد و ادامه داد: کار لکه‌گیری معابر شهری زنجان با 30 اکیپ در حال انجام است.

یگانه از برنامه شهرداری زنجان برای جدول‌گذاری در 36 نقطه شهر خبر داد و افزود: شهرداری بنا دارد در 34 نقطه شهر هم پیاده‌رو‌سازی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در بودجه شهرداری زنجان انجام 280 طرح و پروژه دیده شده است، اضافه کرد: از این مجموع کارهای عمرانی در 115 نقطه شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/73004/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول