اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گوی فارس با عوض حیدرپور مطرح شد

بهترین راه حل برای رفع بحران سوریه / ‌دموکراتیک بهترین راه حل است‌

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت سوریه به سرنوشت خود بیش از همه مدعیان حقوق‌بشر علاقه‌مند است بنابراین مشکلات سوریه نیز باید با روش‌های دموکراتیک و با انتخاب خودشان رفع شود.

بهترین راه حل برای رفع بحران سوریه / ‌دموکراتیک بهترین راه حل است‌

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره آخرین روند تحولات سوریه اظهار کرد: سوریه دولت هم‌پیمان با کشور ایران است که همواره یار و یاور ما بوده است و ما نیز علاقه‌مندیم که هر چه زودتر مشکل آن حل شود.

وی افزود: ملت ایران تمایل دارد که خونریزی‌های سوریه با سازوکار دموکراتیک پایان پیدا کند و آنچه که ملت سوریه خود به آن تمایل دارد محقق شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که بهتر است هر چه سریع‌تر انتخابات سوریه گرچه با اندکی تاخیر برگزار شود  چرا که به یقین ملت سوریه خیر و صلاح خود را می‌خواهد.

وی ادامه داد: به سران غربی اعلام می‌کنیم که دست از سر ملت سوریه بردارند و اوضاعی را که خود رقم زده‌اند از این بدتر نکنند چراکه ملت سوریه کشور خود را بیش از همه مدعیان حقوق‌بشر دوست دارند.

حیدرپور تاکید کرد:  بهترین راه حل برای رفع بحران سوریه این است که مردم این کشور با ساز و کار میان خودشان موضوعات فی مابین خود را حل و فصل کنند .

انتهای پیام/63008/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول