اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع):

وقایع امروز سوریه، بحرین و لبنان نتیجه تلاش‌های ضدانسانی فتنه‌‌گران غربیست

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) وقایع امروز سوریه، بحرین و لبنان را نتیجه تلاش‌های ضدانسانی آمریکا، انگلیس و فرانسه عنوان کرد و افزود: هدف دشمنان مقابله با اسلام ناب محمدی از طریق خشونت و جنایت است.

وقایع امروز سوریه، بحرین و لبنان نتیجه تلاش‌های ضدانسانی فتنه‌‌گران غربیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری ظهر امروز در مراسمی که به‌مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در دانشکده علوم قرآنی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهادت در اسلام به‌عنوان یک عظمت و افتخار به‌ شمار می‌آید.

اختری تاکید کرد: شهید بهشتی یک شخصیت کم‌نظیر بود که در میان همه دانشمندان و عالمان در حوزه‌های علمیه در زمان خودش در همه سطوح علمی و دینی زبان‌زد بود.

به گفته وی، شهید دکتر بهشتی یک عالم چند بعدی بود که در هر بعدی که وارد می‌شد، از نظر علم و دانش سرلوحه و الگو قرار می‌گرفت.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه حادثه ترور شهید بهشتی در تاریخ انقلاب بسیار دردناک بود، افزود: این موضوع پرده از چهره کریه دشمن و اهداف شومش برداشت.

اختری تصریح کرد: شهید بهشتی ترجمان انقلاب بود. وی یک عالم جامع و مجتهد جامع‌الشرایط بود که در همه جوانب به مقام اجتهاد رسید.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: آن‌زمان گروه‌های زیادی فکر کردند می‌توانند با جار و جنجال و فرافکنی مردم را به سمت و سوی خود بکشند و شهید بهشتی فقط یک‌بار با آ‌‌ن‌ها مناظره کرد و پس از آن هیچ‌کدام از آن‌ها جرأت مناظره با وی را به‌ خود ندادند.

به گفته اختری، دشمنان وقتی میدان را خالی می‌بینند دم از گفت‌و‌گوی آزاد می‌زنند، اما پس از یک مناظره همه برمی‌گردند و می‌بینند هیچ‌کاری نمی‌توانند بکنند.

وی تاکید کرد: دشمن وقتی از طریق سیاسی و مناظره نتوانست در مقابل این نخبگان بایستند، دست به خشونت و ننگ‌آفرینی زد و قصد داشت با ترور حرکت اسلامی را کنترل کند که هدف آ‌ن‌ها از شهادت 72 تن توقف حرکت اسلامی بود.

اختری با اشاره به اینکه شهادت تاثیر مستقیمی در بارور شدن حق دارد، ادامه داد: تا آن روز شهادت دکتر بهشتی، انحراف بنی‌صدر برای بسیاری از افراد جامعه کاملا مشخص نبود و این حرکت ماهیت بنی‌صدر را نشان داد و چهره منافقین آشکار شد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) بیان داشت: تمام طیف‌های انقلابی بعد از شهادت دکتر بهشتی به‌ هم پیوسته شدند و خط همه آن‌ها یکی و راه حق آشکار شد.

*آمریکا پشتیبان همه حرکات تروریستی در دنیاست

اختری آمریکا را پشتیبان همه حرکات تروریستی در دنیا اعلام و تاکید کرد: تروریست‌ها در پناه امریکا دست به کشتار مردم بی‌دفاع می‌زنند.

وی از تشکیل گروه‌های تروریستی و منافق در دنیا با پول عربستان سعودی در اردوگاه‌های آموزشی پاکستان و افغانستان برای مبارزه با حرکات اسلامی در ایران و جهان خبر داد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: مؤسسان و حامیان طالبان، آمریکا و هم‌پیمانانش به آ‌ن‌ها آموزش خراب‌کاری و ترور می‌دهند و نتیجه آن کشتار مردم است.

اختری وقایع امروز سوریه، بحرین و لبنان را نتیجه تلاش‌های ضدانسانی آمریکا، انگلیس و فرانسه عنوان کرد و افزود: هدف دشمنان مقابله با اسلام ناب محمدی از طریق خشونت و جنایت است.

انتهای پیام/2700/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول