اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تشریح جزئیات قتل جوان مازندرانی

جزئیات سوخته‌شدن جوان 28 ساله مازندرانی از سوی خانواده مقتول از زبان وی قبل از فوت تشریح شد.

تشریح جزئیات قتل جوان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، پیکر مرحوم م ـ ع 28 ساله اهل و ساکن روستای کری‌کلا بابل‌کنار که 30 خردادماه سال‌ جاری توسط همسرش به آتش کشیده شد در این روستا تشییع و به خاک سپرده شد.

داماد مرحوم م-ع که بعد از آتش‌سوزی همراه مقتول بوده است درباره جزئیات این حادثه از زبان این مرحوم به خبرنگار فارس گفت: ساعت یک بامداد پنجشنبه 30 خرداد زمانی که م ـ ع در بستر خود خوابیده بود با احساس خنکی در بدن خود بلافاصله از خواب بیدار می‌شود.

مرتضی ابراهیم‌پور افزود: مقتول زمانی که از خواب بیدار می‌شود همسر وی بلافاصله با روشن کردن کبریت وی را آتش می‌زند.

وی بیان داشت: مقتول در حال سوختن به سمت شیر آب حیاط دویده و سعی کرده است با کمک آب خود را نجات دهد  اما شیر آب باز نشده و گوشت بدن مرحوم روی شیر آب به وضوح دیده می‌شود.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: زمانی که شعله‌های آتش بیشتر شده مقتول به سمت بیرون خانه دویده و با داد و فریاد از مردم درخواست کمک می‌کند.

وی اذعان داشت: با داد و فریاد مقتول، یکی از همسایه‌ها برای کمک به سمت مقتول دویده، آتش را خاموش می‌کند، از سوی دیگر همسر مقتول زمانی که متوجه می‌شود شوهرش برای دریافت کمک به بیرون منزل رفته به خانه یکی از همسایه‌ها رفته و بیان می‌کند، هنگام پخت کباب، همسرم آتش گرفته است.

ابراهیم‌پور افزود: همسایه‌ها بلافاصله با کمک اورژانس 115 مرزی‌کلا مقتول را به بیمارستان روحانی بابل انتقال داده اما به دلیل شدت سوختگی زیاد، بیمارستان روحانی از پذیرش وی خودداری کرده و وی را به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری منتقل می‌کنند.

وی اذعان داشت: زمانی که ما از سوختگی م- ع مطلع شدیم بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری رفته و علت را از مقتول جویا شدیم که مقتول در جواب بیان داشت: همسرم مرا آتش زد و آثارش در اتاق پذیرایی مشهود است.

ابراهیم‌پور ادامه داد: مقتول در واپسین لحظاتی که قادر به تکلم بوده از ما درخواست کرده قاتل را مجازات کرده و از ستایش دختر دوساله وی نگهداری کنیم.

وی از طرف خانواده مقتول و اهالی روستای کری‌کلا بخش بابل کنار خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با قاتل م-ع شد.

به گزارش فارس، علت بیشتر این حادثه توسط ماموران فرماندهی انتظامی بابل در حال بررسی است.

انتهای پیام/86009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول