اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت معاون درمان وزارت بهداشت

10 آمبولانس به ناوگان اورژانس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزوده می‌شود

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان از اختصاص 10 دستگاه آمبولانس جدید پس از دریافت موافقت معاون درمان وزارت بهداشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

10 آمبولانس به ناوگان اورژانس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزوده می‌شود

محمداسماعیل مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تعداد پایگاه‌های اورژانس 115 تحت پوشش این دانشکده 21 پایگاه بوده که از این تعداد هشت پایگاه شهری و بقیه آن‌ها جاده‌ای است.

وی با اشاره به جمعیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی آبادان عنوان کرد: حدود یک میلیون نفر در این منطقه زندگی کرده که با توجه به مصوب شدن احداث 12 پایگاه جدید در محدوده کاری دانشکده علوم پزشکی و همچنین فرسوده شدن تعدادی از آمبولانس‌ها به فکر دریافت آمبولانس‌های جدید هستیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی آبادان در همین خصوص افزود: درخواست دریافت آمبولانس داده شده و این درخواست با موافقت اولیه معاون درمان وزارت بهداشت مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موافقت صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک، 10 آمبولانس به ناوگان اورژانس دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه می‌شود.

مطلق در ادامه از اختصاص مبلغی به شبکه بهداشت و درمان هندیجان خبر داد و تصریح کرد: مبلغ اختصاص یافته یک میلیارد ریال بوده که برای برطرف کردن برخی از مشکلات شبکه هندیجان به این مجموعه اختصاص داده شده است.

وی در پایان گفت: یک میلیارد اختصاص یافته برای شبکه بهداشت و درمان هندیجان به منظور اقداماتی همچون تکمیل ساختمان این شبکه و پرداخت بدهی‌های دارویی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/72001/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول