اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز

اورژانس زنده‌یاد بخشی در محور ساری ـ سمنان به بهره‌براری رسید

رئیس اورژانس مازندران گفت: مرکز اورژانس زنده‌یاد مرتضی بخشی در محور ساری ـ سمنان با هزینه حدود 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

اورژانس زنده‌یاد بخشی در محور ساری ـ سمنان به بهره‌براری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رئیس اورژانس مازندران بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری این مرکز با اعلام اینکه هزینه ساخت این مجموعه به طور کامل توسط خانواده زنده‌یاد بخشی ساخته شد، اظهار داشت: هزینه تکمیل تجهیزات این مرکز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

فرهاد بزرگی در دفاع از ساخت این مجموعه در منطقه تاکام ساری بیان داشت: در خردادماه امسال تنها در جاده ساری - تاکام بیش از 60 ماموریت توسط اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازنداران انجام شد که 33 مورد تصادفی و 30 مورد غیرتصادفی بود.

این مسئول اورژانس مازندران با اشاره به تردد بالای خودروهای سنگین در این مسیر بیان داشت: در مجموع و در جاده ساری به کیاسر بیش از 250 ماموریت انجام شد که حدود 125 مورد تصادفی و بقیه ماموریت‌ها غیر تصادفی بود.

بر اساس این گزارش محور  ساری به سمنان از مناطق پرتردد شمال به حساب می‌شود.

در جاده دسترسی به این محور، تصادف‌های زیادی ثبت می‌شود و این مسئله موجب شد که برنامه احداث اورژانس در دستور کار قرار گیرد.

خانواده زنده‌یاد مرتضی بخشی که سال‌ها درد رنج داغ فرزند را به جان و دل می‌خرند با احداث این مرکز اورژانس و تقبل همه هزینه‌های این مرکز کمک کردند که دیگر بیماری در این مسیر به دلیل نداشتن کمبود امکانات جانش را از دست ندهد.

مرکز اورژانس زنده‌یاد بخشی با هزینه 300 میلیون تومان در دستور کار خانواده مرحوم مرتضی بخشی قرار گرفت که هزینه ساخت این مجموعه و خرید زمین توسط پدر مرتضی بخشی با اعتباری حدود 100 میلیون تومان ساخته شد.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول