اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

آغاز فعالیت 11 کمیته تخصصی فرهنگی و اجتماعی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از تشکیل کمیته‌های 11‌گانه تخصصی فرهنگی و اجتماعی در تویسرکان خبر داد و گفت: این کمیته‌ها با وظایفی مشخص در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

آغاز فعالیت 11 کمیته تخصصی فرهنگی و اجتماعی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی صبح امروز در نخستین جلسه تخصصی کارگروه فرهنگی ـ اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: این کارگروه به منظور پیشبرد اهداف امور اجتماعی و فرهنگسازی در سطح جامعه فعال شده است.

وی از تشکیل کمیته‌های 11گانه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی در تویسرکان خبر داد و افزود: کمیته‌های آموزش و پرورش، پژوهش، فرهنگ و هنر، بسیج، ورزش و جوانان، رفاه و تأمین اجتماعی، قضایی، امور بانوان، ساماندهی کمک‌ها و جذب منابع غیر دولتی، آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر کدم با وظایفی مشخص در راستای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان فعالیت خود را به صورت تخصصی آغاز می‌کنند.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر تنظیم و تدوین برنامه‌ای منسجم و کارشناسانه در چارت زمانبندی معین برای تحقق اهداف تعریفی هر کمیته، تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی کارگروه فرهنگی و اجتماعی باید با تحقیق و کنکاش، آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را در حوزه‌های مشخص شده، شناسایی و بررسی کنند.

وی با بیان اینکه شناخت مشکلات و مسائل منجر به تأمین نیازها و رفع مسائل خواهد شد، ابراز داشت: اجرایی شدن برنامه‌های ترسیمی کمیته‌ها به طور قطع خیلی از نابسامانی‌ها را ساماندهی و بسترساز رشد و پیشرفت جامعه هدف می‌شود.

شرکائی هماهنگی و هم‌اندیشی همه اعضا و کمیته‌ها را برای احراز نتیجه مطلوب ضروری و کارساز خواند و تأکید کرد: کار مطالعاتی و پژوهشی پس از شناسایی آسیب‌ها بر موضوع برای ارائه راهکارهای راهبردی به صورت علمی حائز اهمیت است.

وی فرهنگسازی را برای موفقیت یک کار ضروری دانست و تصریح کرد: سعی شود در انجام برنامه‌ها در هر حوزه ابتدای امر فرهنگسازی صورت گیرد چراکه مهمترین رکن در استفاده و انتخاب درست و کاربردی امور آگاهی و شناخت فرهنگ کارکردی آن است.

فرماندار تویسرکان ایجاد بانک اطلاعاتی و فعال بودن این مرجع را برای پیشبرد اهداف این کارگروه لازم دانست و ادامه داد: همه باید با فعالیتی اثرگذار در قالب برنامه‌های راهبردی بر گروه‌ها و اقشار مختلف اجتماع و برطرف کردن آسیب‌ها با به‌کارگیری سازوکارهای مناسب حرکت کنیم.

وی با تأکید بر دقت و توجه بر  اهمیت مسائل اجتماعی، گفت: پرداختن به مسائل اجتماعی و سرمایه‌گذاری بر این امر به عنوان یک عنصر مهم، رشد و ارتقای آحاد مردم و جامعه مربوطه را به دنبال خواهد داشت.

شرکائی در پایان افزود: مسئولان این کمیته‌ها قبل از جلسه کارگروه مصوبات کمیته‌های مربوطه را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول