اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست سال جاری به وقوع پیوست

81 مورد واژگونی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 81 مورد واژگونی وسایل نقلیه در سه ماه نخست سال جاری در محورهای مواصلاتی مناطق مختلف آذربایجان غربی به وقوع پیوسته است.

81 مورد واژگونی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

یحیی زینالپورفتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن ارائه گزارش سوانح سه ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: بیشترین حادثه‌ای که در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی به وقوع می‌پیوندد، واژگونی وسایل نقلیه است.

وی اعلام کرد: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در سه ماهه نخست سال جاری در 193 مورد حادثه جاده‌ای به آسیب‌دیدگان سوانح، امدادرسانی داشته است.

زینالپورفتاحی تصریح کرد: بیشترین نوع حادثه از حوادث جاده‌ای، به واژگونی خودرو مربوط می‌شود، که بالا بودن سرعت راننده، خستگی، خواب‌آلودگی، مصرف انواع داروها و قرص‌ها توسط راننده منجر به وقوع این حوادث می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه در این مدت بیشترین خدمات امدادی حوادث جاده‌ای، توسط پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در محور سه راهی سلماس ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت 72 مورد حادثه جاده‌ای در سه راهی سلماس با امدادرسانی اعضای جمعیت هلال احمر پوشش داده شده است.

زینالپورفتاحی با اشاره به اینکه بیشترین ساعت وقوع حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان، در بازه زمانی 16 تا 18 عصر بوده است، تصریح کرد: بعد از این بازه زمانی، بیشترین حوادث جاده‌ای در ساعات 18 تا 20 شب اتفاق افتاده است، که این امر حاکی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با توجه به آغاز دور نخست سفرهای تابستانی، تاکید کرد: رانندگان باید هشدارهای پلیس را جدی گرفته و با رعایت سرعت مجاز، از رانندگی در حالت خواب‌آلودگی و خستگی اجتناب کنند تا رخ دادن حوادث تلخ و ناگوار در جاده‌های استان را شاهد نشویم.

انتهای پیام/61009/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول