اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هت‌تریک جشن‌های مردمی در نیمه شعبان کامل شد

سه گانه جشن‌های حماسه سیاسی و پیروزی منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری، صعود به جام جهانی با برگزاری جشن‌های نیمه شعبان کامل شد.

هت‌تریک جشن‌های مردمی در نیمه شعبان کامل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، 24 خردادماه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرا می‌رسد و مردم با سلایق مختلف و گوناگون از هر قوم و زبانی بار دیگر خود را برای خلق حماسه‌ای بی‌نظیر که دنیا را مبهوت خود سازد، به پای صندوق‌های رای می‌روند و به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک دوباره‌‌ای می‌گویند.

ساعات رای‌گیری به دلیل حضور پرشور مردم بارها تمدید می‌شود و مردم و مسئولان خود را آماده شمارش آرای کاندیداهای ریاست جمهوری می‌کنند.

از ساعت شش صبح آرای اولیه کاندیداهای ریاست جمهوری به تناوب از شبکه‌های ملی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها اعلام می‌شد که نشان از برتری یکی از کاندیدا بر دیگر رقبای انتخاباتی خود داشت.

غروب روز شنبه انتظارها برای شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری به پایان می‌رسد و حسن روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهور انقلاب اسلامی ایران انتخاب می‌شود.

با اعلام مشارکت بیش از 72 درصدی مردم در انتخابات یازدهم و انتخاب رئیس جمهور منتخب، ایران در تب و تاب شادی و خوشحالی جوانان و مردم تا پاسی از شب قرار می‌گیرد که حق جشن حماسه سیاسی را به معنای حقیقی کلمه ادا می‌کنند.

اما بی‌شک حضور پرشور مردم و خلق حماسه سیاسی شوکی بود که به دشمنان نظام و انقلاب وارد شد و آنها را وادار کرد تا به طور پیاپی پیام‌های تبریک خود را به ملت شریف ایران ارسال کنند و از گذشته خود ابراز پشیمانی کنند.

اما روز سه‌شنبه 28 خردادماه روز سرنوشت‌ساز فوتبال ملی ایران در حالی فرا می‌رسد که تیم ملی باید با یک پیروزی سه امتیازی در اولسان کره جنوبی، خیال خود را از بابت صعود به جام جهانی 2014 برزیل راحت کند.

دقیقه 59 از راه می‌رسد و رضا قوچان‌نژاد با یک استارت خوب خود از اشتباه مدافع کره‌ای به نحو احسن استفاده کرده و گلی را به ثمر می‌رساند که در تاریخ باقی ماند. 

وقت‌های اضافه نیز به پایان می‌رسد و مردم دومین جشن خود را با عنوان جشن صعود به جام جهانی برزیل با حضور در خیابان‌ها و پایکوبی کلید می‌زنند.

پس از پیروزی ملی پوشان تیم فوتبال کشورمان، تمام شهرهای ایران در پی این پیروزی ملی در شور و هیجان جوانان و مرمی که یک فریاد آنها یک صدا ایران ایران است غرق می‌شود. 

اما یکشنبه دوم تیرماه شب نیمه شعبان و جشن ولادت یگانه منجی عالم بشریت فرا می‌رسد تا سه گانه جشن‌های مردمی در ایام شعبان المعظم تکمیل شود.

مردم و جوانان با پرچم‌های «یا مهدی ادرکنی» به صورت سواره و پیاده و با راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شیرینی، شربت و بستنی به خیابان‌ها می‌ریزند تا جشن ولادت صاحب الزمان(عج) را جشن بگیرند.

بی‌شک با برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در سراسر کشور برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد و به همگان فهماند که ایران و ایرانی پرصلابت و استوار از دین و کشورش پاسداری می‌کند و در همه حال پشتیبان نظام، انقلاب و آرمان‌ها است.                                      

====================

گزارش از محمدمهدی عنایت پور

====================

انتهای پیام/78008/ح40/چ3000                                                                                             

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول