اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

مراسم جشن‌ نیمه شعبان در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در شبی که میلیون‌ها زائر به استان قم آمده بودند، مراسم جشن‌ نیمه شعبان در امنیت کامل برگزار شد.

مراسم جشن‌ نیمه شعبان در امنیت کامل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرماندهی ناجا، کاظم مجتبایی ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، با اشاره به حضور چند میلیونی زائران استان قم در شب میلاد آن حضرت در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: همه ساله به مناسبت فرارسیدن میلاد امام عصر(عج) خیل عظیم دوستداران آن حضرت از سراسر کشور به استان قم سفر می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا فرماندهی انتظامی استان قم نیز هماهنگ با سایر ادارات و دستگاه‌های دخیل، با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، ضمن به کارگیری حداکثر توان نیروی انسانی و تجهیزاتی خود، طرح‌ها و محدودیت‌های انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای را در این ایام به اجرا گذاشت.

این مقام مسئول با اشاره به اطلاع‌رسانی مناسب صورت‌گرفته از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات سراسری و استانی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و حضور مناسب و هدفمند پلیس و همکاری و تعامل مناسب همه دستگاه‌ها و زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و همچنین همشهریان قمی با پلیس استان قم روند خوبی را در این ایام شاهد بودیم.

مجتبایی ادامه داد: با لطف الهی مراسم جشن نیمه شعبان در امنیت کامل و بدون هیچ حادثه‌ای در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

وی با بیان اینکه حدود 3هزار نفر از کارکنان انتظامی، نظم و ساماندهی ترافیکی و انتظامی ایام نیمه شعبان را بر عهده داشتند، گفت: برای حضور گسترده زائران به شهر مقدس قم طی جلسات متعدد در مجموعه فرماندهی، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شد تا زائران مسجد مقدس جمکران بیشترین بهره معنوی را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: این فرماندهی با راه‌اندازی قرارگاه صاحب الزمان (عج) متشکل از کمیته‌های فرعی انتظامی، اطلاعاتی، ترافیکی، عملیاتی، فرهنگی تبلیغی و پشتیبانی، خدمت رسانی به زائران ارادتمندان حضرت ولی عصر (عج) را به صورت ویژه در دستور کار قرار خود داده بود تا هموطنان داخل و خارج کشور بتوانند به راحتی در این جشن بزرگ شرکت کنند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول