اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 200 ویژه برنامه نیمه شعبان در کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 200 ویژه برنامه نیمه شعبان در کنگان خبر داد.

برگزاری 200 ویژه برنامه نیمه شعبان در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در آیین ویژه نیمه شعبان در بندر کنگان با تبریک این روز بزرگ اظهار داشت: در کنگان همانند سایر نقاط کشور شاهد برگزاری جشن‌های ویژه شعبانیه هستیم.

وی از برگزاری 200 ویژه برنامه نیمه شعبان در کنگان خبر داد و افزود: در شهرها و روستاهای مختلف کنگان بیش از 200 ویژه برنامه به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 3000 نفر ساعت تبلیغ دینی در سه ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

اهرمی ابراز داشت: شکی نیست که تبلیغ دین، انجام رسالت الهی و مسئولیت‌ جانشینی پیامبران است و اهمیت تبلیغ دین به گونه‌ای است که خداوند برای انجام آن، پیامبران را انتخاب کرد و آنها نیز در انجام این رسالت الهی از خداوند استمداد می‌طلبیدند.

وی گفت: این اداره با همکاری مبلغین و مبلغات بومی، مستقر، طرح هجرت، اعزامی از مراکز حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مسئولان عقیدتی و سیاسی نیروهای مسلح و مشارکت تشکل‌های دینی و فرهنگی فعال از جمله هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی، 3000 نفر ساعت تبلیغ را در کنگان اجرا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان همچنین از اهدای 3000 جلد کتاب به تشکلات دینی وابسته و مراکز فرهنگی و قرآنی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

اهرمی اظهار داشت: کتاب آیینه‌ای است که بخش اعظم رهاورد تمدن‌های ماندگار تاریخ را به نمایش می‌گذارد، کلمه کتاب وارث هرگونه تلاش بشری بوده و کتاب‌خوانی مقدمه ورود آگاهانه شخص در سرنوشت خود و جامعه خویش است.

وی بیان کرد: فرهنگ کتاب‌خوانی قوه ابتکار و خلاقیت، روحیه آزادی‌خواهی و بزرگ‌منشی را تقویت می‌کند و اگر ارزش کتاب در جامعه‌ای رو به کاستی رود، بدون شک، میراث فکری و فرهنگی آن نسل به نسل دیگر منتقل نخواهد شد و فرهنگ و تمدن آن جامعه از تحرک وا می‌ماند.

اهرمی گفت: آنچه مسلم بوده و افکار جهانیان را به خود معطوف داشته، این حقیقت است که پیدایش انقلاب اسلامی و پویایی و ماندگاری آن ناشی از درک و نگرش عمیق فرهنگی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که اهمیت علم و نشر را هم‌طراز با خون‌های مقدس شهیدان در جبهه جنگ می‌دانند.

وی اضافه کرد: در همین راستا تعداد 3000 جلد کتاب با عناوین راز نماز، اعتکاف سنت حسنه، اعتکاف زمزم معرفت، در محضر چهارده معصوم(ع)، مادران چهارده معصوم(ع)، هوای وصال، عاشورا سراپرده راز و برگ‌هایی از دفتر عاشورا به تشکلات دینی وابسته و مراکز فرهنگی و قرآنی اهدا شد.

انتهای پیام/2451/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول