اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مه‌ولات مطرح کرد

حاکمیت حضرت مهدی (عج) استقرار حکومت انسان کامل بر مردم‌ است

امام جمعه مه‌ولات گفت: دنیا امروز به سمت ظهور انسان کامل در حرکت است و حاکمیت حضرت مهدی(عج)؛ استقرار حاکمیت خدایی و حکومت انسان کامل بر مردم است.

حاکمیت حضرت مهدی (عج) استقرار حکومت انسان کامل بر مردم‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، حجت‌الاسلام محمدعلی میری عصر امروز در جمع مردم شهرستان مه‌ولات در مراسم گرامیداشت دهه مهدویت اظهار داشت: حضرت مهدی(عج) سفارش کرده‌اند که دعا برای فرج و آمادگی برای ظهور بهترین کارهایی است که فرد منتظر می‌تواند انجام دهد.

امام جمعه مه‌ولات با بیان اینکه حضرت مهدی (عج) مانند اجداد طاهرین خود معصوم هستند، گفت: حکومت آن حضرت استقرار حاکمیت خدایی و حکومت انسان کامل بر مردم است و مردم باید آمادگی زیادی برای تجربه این دوره داشته باشند.

وی ادامه داد: انسان منتظر باید برای اصلاح خود تلاش کند.

میری در ادامه افزود: حضرت مهدی(عج) ظهور خواهند کرد و آیاتی از قرآن را تفسیر و اجرا می‌‌کنند، تمام شواهد در قرآن و حدیث گواه بر این است که ظهور اتفاق بزرگی است در نتیجه منتظران هم باید به همین میزان آماده باشند.

وی با اشاره به اینکه بعد از رحلت حضرت رسول یک تنزل اخلاقی بین مسلمانان ایجاد شد، افزود: این تنزل مسلمانان را به دو دسته تقسیم کرد، عده‌ای به فکر تداوم عصمت بودند و عده‌ای دیگر به خلافت فکر می‌کردند.

امام جمعه مه‌ولات تصریح کرد: انتظار روندی تکاملی بوده و در دوره‌های مختلف کیفیت یکسانی داشته است.

میری با اشاره به سخنی از حضرت امام(ره) که فرمودند: من به جرأت می‌گویم که مردم مسلمان در زمان ما از مردم مسلمان زمان حضرت رسول(ص) و حضرت امیر(ع) در شرایط سخت‌تری برای حفظ دین خود قرار دارند، اظهار داشت: حضور مردم مسلمان در هشت سال دفاع مقدس در گذشته و خلق حماسه سیاسی در روزهای اخیر این سخن امام را تائید می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای امید دوستان و ناامیدی دشمنان را به همراه داشت، گفت: امروز دشمنان اسلام و سلفی‌ها متوجه این شده‌اند که ظهور منجی نزدیک است و این را می‌توان از عکس‌العمل آنها در کشورهای اسلامی و فتواهایشان متوجه شد.

امام جمعه مه‌ولات خاطرنشان کرد: امروز اسلام‌های تحریف شده و غیرواقعی در تقابل با اسلام ناب هستند و دنیا به سمت ظهور انسان کامل در حرکت است.

انتهای پیام/70004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول