اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خورموج:

اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خورموج گفت: اقتدار بالای امنیتی و اطلاعاتی کشور مرهون مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، اسماعیل حاجیانی ظهر امروز در نشست جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خورموج که در محل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج برگزار شد، اظهار داشت: نقش پررنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دفع تهدیدات امنیتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: این عزیزان، در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره با هوشیاری و اقتدار موجب خنثی‌ شدن توطئه‌های استکبار جهانی که از طریق گروهک‌‌های مختلف تروریستی تابع آمریکا ( سازمان سیا)، انگلیس(سازمان جاسوسی انگلیس)، رژیم صهیونیستی (موساد) و حتی سازمان‌های ارتجاعی عرب که برای بی‌ثبات‌سازی کشور دست به اقداماتی زده بودند، بوده است. 

وی ادامه داد: امروز حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) با نفوذ در شبکه اپوزیسیون‌های خارج از کشور و برملا کردن اهداف و برنامه‌های منافقین و ضد انقلاب‌ها موجب بی‌اعتمادی و تردید در محافل ضد‌ انقلابیونی شده است که از سازمان‌های ضد نظام ما دلارها دریافت می‌کنند. 

حاجیانی یادآور شد: تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های ‌ بی‌بدیل سربازان گمنام امام زمان (عج) در دفع تهدیدهای امنیتی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های امنیتی و حتی اطلاعاتی استکبار جهانی را شگفت‌زده کرده است. 

وی اضافه کرد: موقعیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش، کوشش، هوشیاری، از خودگذشتگی و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در لایه‌های مختلف اجتماعی است.

حاجیانی متذکر شد: پس از فتنه 88 دشمن با ترفندهای مختلف در کنار مرزهای  قصد توطئه و فتنه‌های گوناگونی داشت که بحمدالله با درایت و تدبیر سربازان سرافراز امام زمان (عج) تمام نقش‌های آنها نقش بر آب شد.

وی افزود: اگر در انتخابات 24 خردادماه سال 92 شاهد خلق حماسه سیاسی که همراه با آرامش و تدبیر برگزار شد بودیم، سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان بوشهر و تمام شهرستان‌های استان و به ویژه شهرستان دشتی نقش مهمی داشتند که غیر قابل انکار است. 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ابراز داشت: امروز وظیفه مسئولان به ویژه مسئولان سینمایی و رسانه ملی آن است که با تهیه فیلم و حتی تئاتر نقش مهم این عزیزان را جهت آشنایی بیشتر مردم با اقدامات سربازان گمنام به نمایش بگذارند. 

حاجیانی در پایان بیان داشت: اگر شاهد مطرح شدن ایران به ‌عنوان یک قطب در معادلات جهانی هستیم، نشان‌دهنده اقتدار بالای امنیتی و اطلاعاتی کشور است و این امر مرهون مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/66001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول