اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

قاچاقچیان سلاح جنگی و شکاری در فارس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی فارس از کشف 75 سلاح از سه باندی که اقدام به قاچاق سلاح غیرمجاز از آذربایجان غربی به فارس می‌کردند، خبر داد.

قاچاقچیان سلاح جنگی و شکاری در فارس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس و فرماندهی مرودشت پس از آنکه از فعالیت گسترده شبکه‌ای باند قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز مطلع شدند، ‌شناسایی و دستگیری این افراد را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که قاچاقچیان اقدام به قاچاق سلاح از آذربایجان غربی و توزیع آن از طریق اعضای باند در فارس می‌کنند.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و به‌کارگیری ماموران مجرب و زیر نظر قرار دادن مسیر تردد قاچاقچیان، ماموران از حمل محموله سلاح به وسیله سه خودرو مطلع شدند.

سجادیان افزود: با حضور به موقع ماموران در محل تردد قاچاقچیان، خودروهای آنان شناسایی و زمانی که ماموران قصد متوقف کردن آنها را داشتند بدون توجه به فرمان پلیس، اقدام به فرار کردند.

وی اضافه کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودروهای افراد متوقف، و قاچاقچیان اهل و ساکن ارومیه دستگیر شد. 

قتل فرزند 30 ساله توسط پدر در جهرم

براساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی جهرم گفت: فردی که با استفاده از سلاح گرم، فرزند30 ساله خود را در این شهرستان به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ یوسف ملک زاده در تشریح این خبر اذعان داشت: مأموران از انتقال فردی که به دلیل تیرخوردگی مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود مطلع شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد فرد تیرخورده، جوانی 30 ساله بوده که از ناحیه سر و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرده است.

ملک‌زاده ابراز داشت: شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده مشخص شد مقتول به علت اختلاف خانوادگی با پدرش درگیر شده و پدر با اسلحه شکاری به سمت فرزندش شلیک می‌کند.

ملک‌زاده در پایان تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از قاتل، قتل فرزندش به انگیزه اختلافات خانوادگی کشف و این فرد به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول