اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

سفرهای «جان کری» ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های اسرائیل است

جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد که سفرهای وزیر خارجه آمریکا به منطقه به ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های رژیم اشغالگر و طرح‌های آن تبدیل شده است.

سفرهای «جان کری» ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الحیات، جبهه خلق در بیانیه‌ای تاکید کرد که سفرهای «جان کری» به ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های رژیم اشغالگر در اجرای طرح صهیونیستی، قطع پیوندهای زمین و ملت و نابودی حقوق ملی فلسطینیان در آزادی، استقلال، حق بازگشت و تعیین سرنوشت تبدیل شده است.

این جبهه افزود که سیاست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر خرید زمان و مشروعیت‌بخشی به شهرک‌سازی و تروریسم شهرک‌نشینیان و نیز تلاش برای تبدیل طرف فلسطینی و عربی به نگهبانی برای امنیت رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان متکی است.

جبهه خلق همچنین از رهبران فلسطینی خواست تا از ادامه توهم برای متقاعد کردن دولت آمریکا به تغییر موضع حمایتی خود از رژیم اشغالگر مبنی بر نفی حقوق ملت فلسطین و قطعنامه‌های بین‌المللی در این باره، دست بردارند.

این جبهه همچنین نسبت به بهره‌برداری از این سفرهای کری در جهت خدمت به دیپلماسی و استراتژی آمریکا به منظور تجزیه منطقه و شعله‌ور کردن جنگ‌ها و فتنه‌های داخلی هشدار داد.

کری برای پنجمین بار متوالی از زمان عهده‌داری منصب وزیر خارجه آمریکا ، روز پنج‌شنبه گذشته به سرزمین اشغالی سفر کرد و در راستای تلاش برای از سرگیری مذاکرات سازش بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و پس از آن با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی دیدار کرد.

وی قرار است امروز نیز با عباس در امان پایتخت اردن دیدار کند و پس از آن بار دیگر به قدس بازگشته و با نتانیاهو دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول