اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: بازگشت به مذاکرات سازش حقوق فلسطینیان را تباه می‌کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که بازگشت رئیس تشکیلات خودگردان به مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی، اشتباه است و حقوق ملت فلسطین را تباه می‌کند.

جهاد اسلامی: بازگشت به مذاکرات سازش حقوق فلسطینیان را تباه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الحیات، «خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت که بازگشت به مذاکرات سازش به منزله اعطای فرصت جدید به دشمن صهیونیستی برای غارت و مصادره اراضی و یهودی‌سازی قدس است.

وی اشاره کرد که محمود عباس تحت فشارهای دولت آمریکا که شریک تجاوزات اسرائیل علیه ملت فلسطین است، با ازسرگیری مذاکرات سازش موافقت کرده است.

حبیب اظهار داشت که بازگشت به مذاکرات سازش هیچ سودی ندارد جز اینکه حقوق ملت فلسطین را بیشتر تباه می‌سازد و مذاکرات نیز مردود است زیرا اعتراف پیشدستانه به مشروعیت رژیم صهیونیستی بر 80 درصد از سرزمین تاریخی فلسطین است در حالی که دشمن صهیونیستی با هر گونه به رسمیت شناختن حق ملت فلسطین در سرزمین خود مخالفت می‌کند.

وی افزود: ما به عباس می‌گوئیم که نتیجه این مذاکرات جدید نیز همانند مذاکرات سابق خواهد بود.

مذاکرات سازش بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین از سال 2010 در پی اصرار این رژیم به تداوم شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس شرقی متوقف شد و این رژیم به منظور ازسرگیری مذاکرات سازش حاضر نیست به خواسته فلسطینیان و جامعه جهانی برای توقف شهرک‌سازی‌ها تن دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول