اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان قدس:

ملت ایران با اقتدار و آگاهی دشمنان را با شکست‌های بزرگی مواجه کرده‌اند

امام جمعه شهرستان قدس گفت: ملت ایران با اقتدار و آگاهی دشمنان را با شکست‌های بزرگی مواجه کرده‌اند.

ملت ایران با اقتدار و آگاهی دشمنان را با شکست‌های بزرگی مواجه کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم میراحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قدس ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت نیازمند اتحاد و همدلی مردم و مسئولان بودیم که خوشبختانه مردم با ولایتمداری و اتحاد این مهم را در کشور به بهترین نحو ممکن ایجاد کردند.

وی افزود: البته دشمنان برای اینکه بتوانند به اهداف شوم خود نزدیک شوند توطئه‌های بسیاری را طرح‌ریزی کردند اما هر بار با شکست بزرگی مواجه شدند.

امام جمعه شهرستان قدس تأکید کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و ملت ایران بیش از گذشته سعی در توسعه کشورشان دارند لذا هیچ قدرتی قادر نخواهد بود که بتواند این مهم را از ملت ایران سلب کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تحریم و تهدید دشمنان هیچ تأثیری در روند توسعه و پیشرفت کشور نخواهد داشت بلکه سبب خواهد شد که ملت ایران برای رسیدن به اهداف خود مصمم‌تر شده و تلاش خود را دوچندان کنند.

میراحمدی در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت بهشتی و 72 تن از یارانش اشاره کرد و متذکر شد: دشمنان در آن زمان سعی داشتند تا با ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های برجسته روند نامطلوبی را در کشور جاری کنند.

وی اذعان داشت: اما امروز شاهد آن هستیم که دشمنان نه تنها نتوانستند که به اهداف شوم خود دست پیدا کنند بلکه با ادامه راه آنان دشمنان را بیش از گذشته مأیوس می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول