اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران:

اقتدار ملت به تبعیت بی قید و شرط از رهبری است

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: اقتدار ما ملت، به وحدت، یکپارچگی و تبعیت بی قید و شرط از مقام معظم رهبری است.

اقتدار ملت به تبعیت بی قید و شرط از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی پنجشنبه شب در مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر که در سالن شهدای خلیج فارس روستای بحیری دشتی و با حضور خانواده شهید شهریاری برگزار شد اظهارداشت: امید است پاسدار خون شهیدان باشیم و پرچم مقدس انقلاب اسلامی را پاسداری کنیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران افزود: باید از پرچمی که شهدا با جان و خون مقدس شان به اهتزاز درآوردند پاسداری و پرچم آزادی، معنویت، اسلام، دفاع از ولایت و امامت، پرچم استقلال و پرچم عدم وابستگی به استکبار جهانی که بر همه واجب است را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: امید است که این پرچم مقدس با دست باکفایت مقام معظم رهبری تحویل امام زمان (عج) شود.اقتدار ما به وحدت، یکپارچگی و تبعیت بی قید و شرط از مقام رهبری است.

شریعتی ضمن تسلیت سالگرد شهید شهریاری از شهدای خلیج فارس تجلیل و خاطرنشان کرد: شهید شهریاری از شهدای وارسته، بزرگوار، سیدی والامقام، معلمی دلسوز و انقلابی جلودار در منطقه دشتی استان بوشهر بودند.فرزند شهید شهریاری می‌تواند پرچمی را که بر دوش پدر بزرگوارش برداشتند را بردوش بکشد و در منطقه محقق راه خدا، راه ولایت و مکتب شهدای عزیز باشند.

وی یادآور شد: سنت الهی یک قانون حاکم بر هستی است و با اراده‌ها، زور و سرنیزه‌ها و فشارهای سیاسی و اجتماعی و با سلاح‌های مدرن و فوق مدرن کسی نمی‌تواند اینها را جابجا کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران با بیان اینکه طلوع و غروب خورشید یک سنت الهی است، یادآور شد: ایجاد فصل بهار و تابستان، پاییز و زمستان، مرگ و ولادت سنت عینی خدا است.همه قدرت‌ها دست به دست هم بدهند و تمام سلاح‌ها و موشک‌های قاره پیما را علیه خورشید نشانه و بخواهند جلوی طلوع و غروب و شب و روز را بگیرند هرگز موفق نمی‌شوند.

شریعتی افزود: هیچ کس نمی‌تواند قانون خدا را بشکند و اگر یاری خدا را کردید خدا شما را یاری می‌کند و قدم‌های شما را استوار می دارد.

وی با اشاره به اینکه باطل دوام و بقا ندارد اضافه کرد: باطل مثل حباب می‌ماند و شان باطل نابودی است.

شریعتی در ادامه اظهار داشت: همین عرب‌ها به همراه آمریکایی‌ها و روس‌ها چقدر به صدام در تجاوز به ایران پول و سلاح دادند و کمک و حمایت سیاسی کردند.صدام با این کمک‌های استکبار به کجا رسید و به نکبت مبتلا شد و امروز شما ملت در عراق و ... حاکم هستید زیرا صدام باطل بود محو شد.

وی اضافه کرد: صدام با همه دلارهای آمریکایی، با حمایت‌های مالی شیوخ عرب، با همه پشتیبانی سلاح‌های شیمیایی که توسط انگلیس و آلمان در اختیار او قرارداده بودند همراه با هواپیماهای میراژو با آن همه اسلحه فرو ریخت و محو شد.

شریعتی به اولین سنت خدا اشاره کرد و گفت: هر کس دشمنی با خدا و رسول کند او در پست‌ترین و خوارترین جایگاه قراردارد.خداوند مجازات کسانى را که با او و پیامبرش به مبارزه برمى‌خیزند ذلت و خوارى قرار مى‌دهد و آنها را از لطف بى کرانش منع مى‌کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: شما ملت ایران اسلامی امروز رسالت پیغمبر اکرم (ص) ،  قرآن و مکتب شهدا و کربلایی‌ها را بر دوش گرفته‌اید تا پیام حق، عدالت و معنویت را به دنیا برسانید.

شریعتی خاطر نشان کرد: رهبر فقید شما از همین پیام رسانان است و حضرت امام خامنه‌ای در همین جایگاه قراردارد. هر کس پیام رسان حق باشد خدا او را پیروز می‌کند و این قانون خداست.

انتهای پیام/66001/خ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول