اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مسکن مهر گچساران:

متقاضیان مسکن مهر از تقسیم‌بندی اتحادیه مسکن مهر گچساران راضی هستند

مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر گچساران با بیان این‌ متقاضیان مسکن مهر از تقسیم بندی اتحادیه مسکن مهر گچساران راضی هستند، گفت: اداره راه و شهرسازی تقسیم‌بندی اتحادیه مسکن مهر را قبول ندارد.

متقاضیان مسکن مهر از تقسیم‌بندی اتحادیه مسکن مهر گچساران راضی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید محمد حسین حسینی ظهر امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات واگذاری تعدادی از واحداهای مسکن مهر که در محل شورای اسلامی شهر دوگنبدان در پاسخ به سئوالی مبنی بر چرایی تجمع تعدادی از متقاضیان دریافت مسکن مهر در جلوی فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از جمله مشکلات و دلایل تجمع افراد در جلوی فرمانداری گچساران اعتراض به تقسیم‌بندی صورت گرفته برای واگذاری مسکن به متقاضیان است.

وی افزود: از دیگر دلایل این تجمع اعتراض، سود مشارکت اختصاص یافته به مسکن مهر قبل از واگذاری به متقاضیان بوده و این‌که چرا افرادی که مبلغ مورد نظر مسکن مهر را پرداخت کرده‌اند با توجه به مشخص بودن واحدها، هنوز مسکن خود را تحویل نگرفته‌اند.

حسینی تصریح کرد: افراد تجمع کننده مدعی هستند که از تقسیم واحدهای تحویلی از سوی اتحادیه مسکن مهر گچساران راضی بوده و نگران بازپس‌گیری و واگذاری این واحدها به افراد دیگر از سوی اداره راه و شهرسازی گچساران هستند.

مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر گچساران تأکید کرد: هیچ‌گونه اعتراضی در زمینه واگذاری مسکن مهر از جانب این اتحادیه توسط متقاضیان مسکن مهر وجود ندارد و تمامی این افراد با رضایت کامل، امضا و اثر انگشت رضایت‌مندی خود را تأیید کرده‌اند.

حسینی اذعان کرد: رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با این روند موافق نبوده و قصد تغییر تقسیم‌بندی اتحادیه مسکن مهر را دارد.

وی با تأکید این تعداد از متقاضیان مسکن مهر از تقسیم‌بندی کنونی اتحادیه مسکن مهر راضی هستند، گفت: درخواست تعدادی دیگر از متقاضیان مسکن مهر عدم تحویل مسکن مهر بعد از گذشت شش سال از آغاز این پروژه است.

انتهای پیام/82014/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول