اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

رئیس جمهور به وعده‌های خود عمل کند/ «نگذاشتند کار کنیم» بهانه‌ای غیر موجه است

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه رئیس جمهور باید به وعده‌های خود عمل کند، گفت: بهانه «نگذاشتند کار کنیم» امری مضحک و غیر موجه است.

رئیس جمهور به وعده‌های خود عمل کند/ «نگذاشتند کار کنیم» بهانه‌ای غیر موجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام حاج شیخ حسن طاهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان تقوا را تنها راه نجات از مشکلات دانست و افزود: زندگی سالم و سعادتمند در زندگی دنیوی و اخروی مستلزم برخورداری از تقواست.

وی با اشاره در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان گفت: باید نهایت استفاده را از این ماه و برکات آن برد.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: اگر کسی در ماه مبارک رمضان آمرزیده نشود دیگر آمرزیده نخواهد شد مگر اینکه روز عرفات را درک کند.

*دندان طمع را بیرون بکشیم خدا یاورمان می‌شود

وی خطاب به کارفرمایان گفت: در ماه مبارک رمضان با کارگران خود مدارا کنید و با تسهیل شرایط کار برای آنان سعادت اخروی را برای خود بخرید.

طاهری ادامه داد: کارفرمایان اگر در این یک ماه دندان طمع را بکشند برکات خدا را در زندگی خود شاهد و ناظر خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مردم خواست در زمینه مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند، کم‌آبی را بحران بزرگی دانست و ادامه داد: در حال حاضر آب سد اکباتان یک سوم سال قبل است و با این اوصاف مدیریت مصرف آب امری لازم و ضروری است.

وی از حضور پرشور مردم در انتخابات سخن راند و ابراز داشت: از این پس رئیس جمهور باید وظیفه خود را انجام داده و به  وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند.

طاهری اضافه کرد: اینکه رئیس جمهوری بعد از اتمام دولتش، بگوید که نگذاشتند کار کنیم، امری مضحک و عذری غیر موجه است.

*برخی می‌گویند دولت نمی‌تواند معجزه کند/چه کسی معجزه خواسته؟

وی با اشاره به اینکه شرایط برای کار کردن مهیاست، ادامه داد: دولت باید با مشخص کردن برنامه‌های خود در زمینه تحقق آنها اقدام کند.

امام جمعه موقت همدان با انتقاد از اینکه برخی در اول کار دم از این می‌زنند که دولت نمی‌تواند معجزه کند، در پاسخ به آنها گفت: چه کسی از شما معجزه خواسته است؟

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده کافی است به شعارهای خود عمل کند، ادامه داد: اینکه برخی این صحبت‌ها را بیان می‌کنند درست نیست چون باید با مردم صادق بود.

طاهری با بیان اینکه به طور حتم هیچ دولتی معجزه نکرده و از این پس هم نخواهد کرد، افزود: اگر شعارهایی که داده شده معجزه است چرا مطرح کردید؟ اگر معجزه نیست که باید آنها را عملیاتی کنید.

امام جمعه موقت همدان در پایان با بیان اینکه شاید تمام شعارها اجرایی نشود، گفت: این امر زمانی اشکالی ندارد که دولت تمام سعی خود را  در زمینه تحقق آن کرده باشد هر چند باید برای تحقق تمام شعارها تلاش ویژه شود.

انتهای پیام/89002/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول