اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا پنج ‌شنبه صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه‌های عمرانی استان فارس با حضور رئیس جمهور‌

استاندار فارس گفت: رئیس جمهور در ادامه سفرهای خود به استان‌های مختلف کشور، فردا پنجشنبه به استان فارس سفر می‌کند.

افتتاح پروژه‌های عمرانی استان فارس با حضور رئیس جمهور‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در بازدید از پروژه آزادراه شیراز ـ اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 45 کیلومتر بزرگراه در این استان وجود دارد که 190 کیلومتر آن از سال 91 تاکنون ساخته شده است.

استاندار فارس با اشاره فواید اقتصادی راه‌اندازی آزادراه شیراز – اصفهان افزود: با راه‌اندازی این مسیر شاهد کاهش 130 کیلومتری مسیر شیراز به اصفهان خواهیم بود که این میزان مزایای بسیاری از جمله کاهش مصرف سوخت و حوادث رانندگی را در بردارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه آزادراه فعالی در استان فارس وجود ندارد اما به غیر از آزادراه شیراز به اصفهان پروژه آزادراه شیراز به بوشهر نیز در حال آغاز عملیات اجرایی است.

صادق عابدین خاطرنشان کرد: آزادراه شیراز به بوشهر از جمله طرح‌های مهم در استان فارس است که با اعتباری افزون بر 2 هزار میلیارد تومان ساخته می‌شود.

صادق عابدین احداث جاده را از سرمایه‌گذاری‌های موثر در توسعه این استان دانست و ابراز داشت: ارتقای کیفیت راه‌ها و افزایش راه‌های استان فارس از جمله ضرورت‌هایی بوده که طی دو سال گذشته توجه خوبی به آن شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 41 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان فارس وجود دارد که در مجموعه هفت درصد از راه‌های کشور را تشکیل می‌دهد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به حضور رئیس جمهور در استان فارس، گفت: رئیس جمهور در ادامه سفرهای خود به استان‌های مختلف کشور، پنجشنبه به استان فارس سفر می‌کند.

حسین صادق عابدین با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در سفر رئیس جمهور به استان فارس ادامه داد: 22 هزار واحد مسکن مهر، تونل اباصالح و افتتاح 140 کیلومتر بزرگراه از جمله طرح‌هایی است که با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

استاندار فارس با حضور در کارگاه و قطعات اجرایی طرح، از نزدیک مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.

انتهای پیام/‌2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول