اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

اقشار مختلف جامعه باید رئیس‌جمهور منتخب را حمایت کنند

فرماندار شهرضا گفت: حمایت و تعامل مجموعه مسئولین و مردم با رئیس جمهور منتخب زمینه دست‌یابی به اهداف بزرگ را در سطح کشور مهیا می‌کند.

اقشار مختلف جامعه باید رئیس‌جمهور منتخب را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمدباقر محمدی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان این مطلب اظهار داشت: با مطالعه و تفکر در سیر تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نشانه‌های قابل توجهی از حمایت‌های الهی در مسیر این حرکت متعالی را مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: واقعه 6 تیر و حفاظت الهی از رهبر معظم انقلاب برای تداوم انقلاب اسلامی از مهم‌ترین مصادیق حمایت‌های پروردگار از نهضت اسلامی مردم ایران است.

فرماندار شهرضا با تشریح ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله بهشتی گفت: این عالم برجسته همواره در راستای مقابله با ترویج افکار انحرافی لیبرال‌ها در جامعه فعالیت می‌کرد و تبیین گفتمان دینی و اسلامی در کشور از مهم‌ترین دغدغه‌های ایشان بود.

وی یاد آور شد: جمله معروف امام خمینی (ره) در خصوص شهید بهشتی مبنی بر اینکه بهشتی مظلوم بود، مظلوم زیست و مظلوم مرد حاکی از عمق شخصیت این عالم والامقام است.

محمدی با اشاره به اینکه همگان باید استفاده لازم را از محضر بازماندگان واقعه 7تیر را داشته باشند، تصریح کرد: حضرت آیت‌الله قدرت‌الله نجفی به عنوان یکی از مفاخر شهرضا و از عارفان صاحب دل به شمار می‌روند که باید از محضر این عالم والامقام استفاده لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تحقق حماسه سیاسی از دستاوردهای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمان برداری مردم از منویات ایشان است، افزود: انتخاب آقای دکتر حسن روحانی را به عنوان منتخب مردم تبریک عرض می‌کنیم و از اقشار مختلف مردم و مسئولین انتظار حمایت و تعامل با ایشان را داریم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه برگزاری پرشکوه انتخابات زمینه رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی را در معادلات بین‌المللی فراهم کرده است، افزود: انتخابات 24 خرداد بزرگ‌ترین نماد بلوغ سیاسی مردم ایران است و باید پاسدار این موفقیت بزرگ باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر و لزوم توجه به این معضل بزرگ در دنیای امروز گفت: بر اساس مطالعات انجام گرفته 173 کشور در سطح جهان با معضل مواد مخدر مواجه هستند و فروش مواد مخدر جزو پردرآمدترین تجارت‌های دنیا قرار گرفته است.

محمدی با اشاره به اینکه ترویج مواد مخدر در راستای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی انجام می‌گیرد، بیان داشت: برای مقابله با این سیاست‌های شوم باید در چارچوب یک حرکت جهادی از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه برای مقابله این معضل خانمان سوز فعالیت کنیم.

انتهای پیام/63011/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول