اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام تبلیغات اسلامی استان فارس:

اقتدار و انسجام دستگاه قضایی ایران در دنیا زبانزد است

قائم مقام تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی دستگاه قضایی مقتدر و منسجمی داریم که زبانزد سیستم‌های قضایی جهان است.

اقتدار و انسجام دستگاه قضایی ایران در دنیا زبانزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام شکرالله دانش صبح امروز در مراسم سی و دومین سالگرد شهادت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش در دفتر حزب جمهوری اسلامی واقع در سرچشمه تهران که با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد صاحب‌الزمان شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: آن چه که موجب غم و اندوه فراوان همه در جریان بمب‌گذاری دفتر حزب شد نه شهادت افراد بلکه مظلومیت شهید بهشتی بود.

وی گفت: به وضوح می‌دیدیم که تبلیغات دروغین و مسموم‌ کننده‌ای را علیه این شخصیت بزرگ راه انداختند و حتی مرگ آیت‌الله طالقانی را به ایشان نسبت می‌دادند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: بهشتی مظلوم هنگامی از زیر بار این تهمت‌ها خلاص شد که به شهادت رسیده بود و بهترین جمله را امام راحل برای وی به کار برد آن‌ جا که فرمود بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار در چشم حسودان و دشمنان انقلاب بود.

دانش در ادامه این مراسم با ذکر پاره‌ای از زحمات و خدمات آیت‌الله دکتر بهشتی در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: هیچ‌گاه مدیرت توانمند آن شهید والامقام را در اداره مجلس خبرگان قانون اساسی برای تدوین قانون فعلی اساسی کشور از یاد نمی‌بریم.

این مسئول تصریح کرد: از یاد نمی‌بریم که چگونه از قوانینی همچون گنجاندن اصل ولایت مطلقه فقیه دفاع می‌کرد و یک تنه موجبات تصویب آن را فراهم آورد.

قائم مقام تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: دشمن می‌دانست که چه مغزی را از اسلام و نظام و مردم بگیرد به همین خاطر بهشتی ابتدا ترور شخصیتی و سپس ترور فیزیکی شد.

دانش با ابراز تأسف از این‌که برخی شهید بهشتی را تنها پس از شهادتش شناختند، ادامه داد: موج تخریب‌ها به گونه‌ای بود که تنها با شهادت بود که بهشتی از ترکش این تخریب‌ها در امان می‌ماند.

این شاگرد تلمذ یافته از محضر شهید بهشتی به سه خصوصیت آن شهید اشاره کرد و گفت: مظلومیت نخستین و بارزترین وجه شخصیتی شهید بهشتی بود.

دانش از صبر و نظم به عنوان دو خصوصیت از خصوصیات بارز سه‌گانه آن شهید نام برد و گفت: اقتدار و انسجامی که امروز در دستگاه قضایی ما حاکم بوده همه به برکت بینش و تفکر والای آن شهید در پی‌ریزی قوانین قضایی کشور است.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول