اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی اسبق استانداری اصفهان:

توزیع ناعادلانه خدمات و کمبود کارشناسی حلقه مفقوده مدیریت شهری است

معاون عمرانی اسبق استانداری اصفهان گفت: در واقع توزیع ناعادلانه خدمات در شهر و کمبود کار کارشناسی برای اجرای پروژه‌ها حلقه مفقوده مدیریت شهری اصفهان بوده است.

توزیع ناعادلانه خدمات و کمبود کارشناسی حلقه مفقوده مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عزیزالله شمس سولاری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای اجرای بسیاری از پروژه‌ها در شهر کار کارشناسی انجام نمی‌گیرد، اظهار کرد: برای مثال ما پارکینگ‌هایی در نقاط کم جمعیت شهر داریم که هیچ نیازی به آنها نبود و می‌شد سرمایه آنها را در مکان‌های دیگر که نیاز به پارکینگ بیشتر حس می‌شود، به کار برد.

وی ادامه داد: در واقع توزیع ناعادلانه خدمات در شهر و کمبود کار کارشناسی برای اجرای پروژه‌ها حلقه مفقوده مدیریت شهری اصفهان بوده است.

معاون عمرانی اسبق استانداری اصفهان با اشاره به اینکه نکته مهم دیگر جلوگیری از ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به اصفهان است، تأکید کرد: برای مثال بنده زمانی که معاون عمرانی استاندار بودم، پورقاضی، سرمایه‌گذار بزرگ اصفهانی که مجتمع پردیس یک و دو و همچنین مجموعه زیتون را در کیش ساخته به اصفهان آوردم تا سرمایه‌گذاری کنند، اما متأسفانه با برخورد بد مسئولان شورا وی حاضر به همکاری نشد.

وی با اشاره به اینکه از این گذشته ما طرح‌های خیلی بزرگی همچون انتقال آب از تونل بهشت‌آباد را داشتیم که به تنهایی می‌تواند یک میلیارد و 50 میلیون متر مکعب آب را منتقل کند، اما متأسفانه سوءمدیریت سبب شد تا این طرح آغاز نشود، عنوان کرد: این طرح از نظر توجیه اقتصادی اگر در مدت سه سال به بهره‌برداری می‌رسید با توجه به استفاده بخش صنعتی از آن، سود بسیار خوبی داشت و می‌توانستیم این حجم آب را نه تنها به شهر اصفهان؛ بلکه به پهنه مرکزی کشور نیز منتقل کنیم، اما همانگونه که عرض کردم سوءتدبیر و مدیریت جلوی بهره‌برداری از آن را گرفت.

شمس ادامه داد: زمانی که فکرها همسو نباشند، این اختلافات طبیعی است پیش از تشکیل شورای شهر، استاندار شهردار هم سوی خود را انتخاب می‌کرد، اما پس از تشکیل شورا هم زمانی که مجموعه شهرداری با مجموعه استانداری همفکر و همسو بودند مشکلی وجود نداشت، اما زمانی که همسو نباشند و مدام اختلاف داشته باشند، مردم این وسط ضربه می‌بینند.

وی افزود: همه می‌دانند که اختلاف نظر در میان مسئولان امری بسیار طبیعی است، اما زمانی که پای منافع مردم وسط است، اختلاف نظر نباید مانع این شود تا پیشرفت شهر دچار نقصان گردد.

این کاندیدای شورای شهر در پایان مهم‌ترین نیاز اصفهان را رفع مشکل ترافیکی به ویژه راه‌اندازی مترو دانست.

انتهای پیام/63001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول