اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلانشهر قم خبر داد

بررسی خدمات مدیریت شهری به وسیله چرخ بال

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهردای کلانشهر قم از بررسی خدمات مدیریت شهری قم به وسیله چرخ بال خبر داد.

بررسی خدمات مدیریت شهری به وسیله چرخ بال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم، علی حاجی رضا با اشاره به پروازهای صورت گرفته در روزهای گذشته، به تبیین دلائل این پرواز‌ها پرداخت و اظهار داشت: با همت خدمتگزاران مردم در شهرداری کلانشهر قم پروژه‌های عمرانی و شهرسازی متعدد در مدت زمان کمی طراحی و به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته پرواز‌هایی بر فراز مناطق مختلف شهر انجام شد که پروازهای کارشناسی با موضوع بررسی ترافیک، شهرسازی و پروژه‌های عمرانی کلانشهر قم بود و کارشناسان مختلف در موضوعات مدیریت شهری در این پروازها آخرین تغییرات در مناطق هشت گانه شهر قم را بررسی کردند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلانشهر قم در ادامه به تشریح اهداف این بررسی‌ها پرداخت و بیان داشت: از جمله اهداف این پروازها بررسی وضعیت شهر مقدس قم به منظور برنامه‌ریزی مطلوب مدیریت شهری برای برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد بود.

حاجی‌رضا ادامه داد: شهر قم با وجود مسجد مقدس جمکران همه ساله شاهد حضور میلیونی مردم عاشق و منتظر ایران اسلامی در ایام نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) است و مدیران شهری قم برنامه ریزی‌های گسترده‌ای برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم انجام داده‌اند. در این راستا بررسی وضعیت ترافیکی شهر برای برنامه ریزی بهتر در آن ایام نیز مورد توجه بود که توسط کارشناسان انجام شد.

وی در پایان همکاری و همدلی مردم را مهم‌ترین عامل در پیشرفت پروژه‌های شهری و ترافیکی شهر مقدس قم دانست و خاطرنشان کرد: این حمایت و مشارکت مردمی باعث تسریع در روند پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و شهرسازی می‌شود و امیدواریم با حمایت بیش از پیش مردم از مجموعه مدیریت شهری بتوانیم قدم‌های بلندتر در عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برداریم و این شهر را به عنوان الگوی شهر شیعی به جهانیان معرفی کنیم.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول