اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی آلودگی منطقه گردشگری سد شاه‌قاسم و ادعای آب منطقه‌ای

رحمانی: رفع آلودگی سد شاه‌قاسم با واگذاری کامل بخش گردشگری امکان‌پذیر است

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: رفع آلودگی سد شاه‌قاسم با واگذاری کامل بخش گردشگری به میراث فرهنگی امکان‌پذیر است.

رحمانی: رفع آلودگی سد شاه‌قاسم با واگذاری کامل بخش گردشگری امکان‌پذیر است

محمدکاظم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پی گزارشات مکرر خبرگزاری فارس مبنی بر آلودگی بهداشتی در منطقه گردشگری سد شاه قاسم و ادعای اخیر آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این منطقه گردشگری در دو بخش گردشگری و تأمین آب احداث شده و هر دستگاه باید در بخش خود وارد شود و به وظایف خود واقف باشند.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون وضعیت بهداشتی سد شاه‌قاسم در شرایط مناسبی نیست، عنوان کرد: میراث فرهنگی در هر لحظه‌ای که به صورت کامل، بخش گردشگری این منطقه از سوی آب منطقه‌ای به گردشگری واگذار شود اقدام به انجام عملیات پاکسازی و بهداشتی آن منطقه گردشگری می‌کند.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در صورتی که آب منطقه‌ای جواب استعلام‌های میراث فرهنگی را بدهد و حریم آب منطقه گردشگری سد شاه‌قاسم را مشخص کند و بخش گردشگری آن به صورت کامل به میراث فرهنگی داده شود این نهاد، خدمات گردشگری در این منطقه را به مرحله اجرا می‌گذارد.

رحمانی خاطرنشان کرد: بر اساس ادعای آب منطقه‌ای که وضعیت بهداشتی مجتمع تفریحی سد شاه‌قاسم را تأیید کرده و همکاری این شرکت با میراث فرهنگی مبنی بر رفع مشکلات بهداشتی این منطقه از سوی مسئولان امور آب اعلام شده، از این رو انتظار می‌رود همکاری لازم در این خصوص با میراث فرهنگی را داشته باشند.

انتهای پیام/82011/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول