اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شبکه دامپزشکی انار:

150 کیلوگرم گوشت فاسد در انار معدوم شد

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: حدود 150 کیلوگرم انواع گوشت غیرقابل مصرف و فاسد طی سه ماهه نخست سال‌جاری معدوم شد.

150 کیلوگرم گوشت فاسد در انار معدوم شد

احمد رضایی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان انار اظهار داشت: طی سه ماهه نخست سال‌جاری حدود 150 کیلوگرم گوشت قرمز، ماهی، مرغ، میگو و طیور غیرقابل مصرف در شهرستان انار ضبط و معدوم شد.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز یک‌هزار و 891 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و جمع‌آوری شیر در شهرستان انار به ‌عمل آمده و در این بازدیدها تمام نکات بهداشتی به صاحبان این مراکز یادآوری شده و تذکرات لازم برای بهبود شرایط و رفع نواقص و معایب موجود داده شده است.

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار تصریح کرد: امیدواریم با توجه به فعالیت مستمر و شبانه‌روزی اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی و همکاری صاحبان مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و عرضه شیر فله در سه ماهه دوم سال‌جاری شاهد کاهش چشمگیر تخلفات و نواقص این مراکز در شهرستان انار باشیم.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول