اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص اعتبار 357 میلیون ریالی

مشکل تامین آب 4 روستای دزفول حل شد

رئیس اداره آبفا روستایی دزفول از رفع مشکل تامین آب چهار روستای پرجمعیت این شهرستان خبر داد و گفت: برای رفع این مشکل، بیش از 357 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.

مشکل تامین آب 4 روستای دزفول حل شد

محمدرضا رحمتی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: به دنبال از کار افتادن سه دستگاه الکتروپمپ شناور تاسیسات آبرسانی روستاهای این شهرستان مشکلاتی برای تامین آب روستاهای این شهرستان به وجود آمد که در اسرع وقت این مشکلات برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه روستاهای مشکل‌دار در این اتفاق چهار روستا بوده‌اند، افزود: روستاهای سبزآب، کهنک، شهرک انقلاب و بلادیه در این اتفاق دچار مشکل شده بودند.

رئیس اداره آبفا روستایی دزفول با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان این اداره برای رفع مشکل به وجود آمده تصریح کرد: برای رفع مشکل به وجود آمده سه دستگاه الکتروپمپ جدید تهیه و برای رفع مشکل در مسیر آبرسانی این روستاها نصب شد.

رحمتی‌مهر با تاکید بر اینکه مشکل تامین آب این روستاها برطرف شده است، افزود: با رفع مشکل تامین آب این روستاها مشکل آب یک‌هزار و 265 خانوار برطرف شده است.

رئیس اداره آبفا روستایی دزفول خاطرنشان کرد: رفع این مشکل با بیش از 357 میلیون ریال اعتبار از محل جاری برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کیفیت آب شرب روستاهای شهرستان دزفول با تلاش‌های انجام شده در امر انتقال و توزیع آب خوب ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول