اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله اسلامی

امام جمعه جدید شهر ضیاءآباد معرفی شد

امام جمعه جدید شهر ضیاءآباد در مراسمی با حضور آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، معرفی شد.

امام جمعه جدید شهر ضیاءآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی عصر امروز در این مراسم با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در مصلی‌های نماز جمعه نشانه وحدت و اتحاد بین آنان است، گفت: امروز دشمنان این ملت همیشه بیدار و هوشیار وقتی با حضور کم‌نظیر مردم در نمازهای جمعه رو به‌ رو می‌شوند، نمی‌توانند در برابر این ملت بصیر عرض اندام کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب، این کشور در برابر همه تهدیدها با اقتدار و قدرت در مقابل همه زیاده خواهان ایستاده و خواهد ایستاد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری گفت: این حضور حماسی و به یادماندنی به دشمنان نشان داد که ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری گسترده و بی‌نظیر داشته و خواهد داشت.

اسلامی تصریح کرد: دشمنان این ملت بدانند که این ملت با بصیر و هوشیار گوش به فرمان رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای بوده و اجازه نمی‌دهند دشمنان در سرنوشت کشور آن‌ها دخالت کنند.

امام جمعه شهر تاکستان ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند حجت‌الاسلام خدایی، امام جمعه سابق این شهر بیان کرد: در مدت دو سالی که امام جمعه سابق در این شهر فعالیت می‌کردند شاهد وحدت، همدلی بین مردم و مسئولان این شهر بودیم که امیدواریم این همدلی و صمیمیت در بین مردم و مسئولان با امام جمعه جدید نیز ادامه یابد.

وی افزود: امام جمعه جدید شهر ضیاءآباد حجت‌الاسلام مهدی جعفری یکی از فضلای اندیشمندی است که سال‌ها در منصب امامت جمعه در شهرهای مختلف بوده و امیدواریم در این شهر شاهد ثمرات و برکات حضور وی باشیم.

امام جمعه جدید شهر ضیاءآباد نیز ضمن قدردانی از امام جمعه قزوین، دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و استان گفت: از مقام معظم رهبری و تمام مسئولان دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و استان که تشخیص دادند بنده در منصب امامت جمعه در این شهر خدمت کنم قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام مهدی جعفری افزود: شهر ضیاءآباد با سردار سرافراز اسلام شهید حسین لشگری و دیگر علمای مطرح این شهر به ویژه مرحوم حجت‌الاسلام لشگری امام جمعه فقید موقت قزوین عجین شده که امیدواریم با همدلی و صمیمیتی که در بین مردم مؤمن و ولایت‌مدار این شهر وجود دارد بتوانیم مشکلات این شهر را بر طرف کنیم.

در خاتمه این مراسم حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین حکم امام جمعه جدید شهر ضیاءآباد را قرائت و به وی ابلاغ کرد.

در این مراسم رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/77010/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول