اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد

اعزام 2 هزار مبلغ در طرح هجرت تابستانی به سراسر کشور

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 2 هزار مبلغ در طرح هجرت تابستانی به سراسر کشور خبر داد.

اعزام 2 هزار مبلغ در طرح هجرت تابستانی به سراسر کشور

حجت‌الاسلام غلام عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح هجرت تابستانی اظهار کرد: این طرح به منظور غنی‌سازی و هدایت اوقات فراغت دانش‌آموزان برای نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح هجرت تابستانی مبلغان هر ساله توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اعزام مبلغان متخصص و دارای مهارت در سراسر کشور اجرا می‌شود.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه امسال 2 هزار نفر مبلغ و مبلغه در سامانه سمتا ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مبلغان از ابتدای ماه رمضان در مناطق مختلف کشور به مدت 40 روز مستقر می‌شوند و برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس ویژه کودکان و نوجوانان مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به بالا، کلاس ره توشه راهیان نور برای مقاطع مختلف و کلاس تفسیر قرآن برای جوانان از جمله برنامه‌های مبلغان طرح هجرت تابستانی است.

موسوی با اشاره به تقارن طرح هجرت تابستانی با ایام ماه رمضان گفت: برگزاری کلاس آموزش قرآن، روخوانی، روانخوانی و تجوید در دستور کار مبلغان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: برگزاری مجالس سخنرانی و خطابه، نماز جماعت، مراسم دعا، برنامه‌های اردو، تبلیغ چهره به چهره و ارائه مشاوره و راهنمایی به خانواده‌ها از جمله فعالیت‌های مبلغان در طرح هجرت تابستانی است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اضافه کرد: دو جلد کتاب به عنوان محتوای تبلیغی، سبد محصولات فرهنگی و جوایز تهیه شده و به مبلغان ارائه می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ طرح هجرت تابستانی به صورت طرحی موفق و درخور تحسین اجرا شود و بتوانیم کار کیفی و فرهنگی خوبی درباره اوقات فراغت دانش‌آموزان در برابر هجمه‌های فرهنگی داشته باشیم.

موسوی یادآور شد: همایش علمی کاربردی تبلیغ طرح هجرت تابستانی ششم تیرماه سال جاری ویژه این مبلغان برگزار شد و سخنرانان و کارشناسان شیوه‌ها و روش‌های جذب جوانان، معاشرت با مردم و تبلیغ را به مبلغان ارائه کردند.

انتهای پیام/78003/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول