اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری بوشهر:

اجرای مرحله نخست طرح خانواده متعالی در بوشهر

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: مرحله نخست دوره آموزشی خانواده متعالی ویژه استادان طرح ، برای ارتقاء آگاهی و تربیتی خانواده برگزار شد.

اجرای مرحله نخست طرح خانواده متعالی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،زهرا عرفان در اجرای این طرح که بعداز ظهر امروز در محل شرکت مخابرات استان بوشهر برگزار شد اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای این طرح ارتقاء سطح آگاهی و تربیتی اعضای خانواده به منظور استقرار اصول ارزش های الهی و اسلامی در خانواده ها و نیز پیشگیری از زمینه سازی‌های رفتاری طلاق و برقراری انسجام و مودت بیشتر در بین خانواده‌های نوپایی است که در بستر تربیت نسل‌های بعدی قرار خواهند گرفت .

وی با بیان اینکه مخاطبان این طرح کارکنان دستگاه‌های اجرایی هستند افزود: این کارکنان به مدت 32 ساعت آموزش‌های لازم  در زمینه‌های اقتصاد خانواده ، حقوق خانواده ، تربیت فرزند ، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده ، آسیب شناسی خانواده و خانواده متعالی در اسلام که توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه خواهند دید.

مشاورومدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: در پایان دوره برای هر یک از شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره توسط آموزش و پژوهش استانداری بمدت32 ساعت اعطا خواهد گردید . 

انتهای پیام/66006/ت10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول