اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی بهشهر مطرح کرد

نسبت به برپایی جمعه بازار انتقاد داریم/ وانت‌بارها شهر را احاطه کرده‌اند

رئیس مجمع امور صنفی بهشهر با انتقاد شدید از برپایی انواع بازارها در سطح شهر گفت: وانت‌بارها کل شهر را احاطه کرده‌اند و در حاشیه جاده‌ها در حال کسب و کار هستند و مثل اینکه لابی‌گری آنها از ما بیشتر است.

نسبت به برپایی جمعه بازار انتقاد داریم/ وانت‌بارها شهر را احاطه کرده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، بهمن عالمی رئیس مجمع امور صنفی بهشهر بعدازظهر امروز در همایش روز اصناف در باشگاه برق ساری گفت: اصناف و بازاریان در خلق حماسه سیاسی نقش بسیار مهمی داشتند.

عالمی با تاکید بر اینکه جایگاه اصناف در استان مازندران باید احیا شود، افزود: در چند سال اخیر شاهد کمرنگ بودن اصناف در بین مردم بودیم.

وی یکی از علت‌های کمرنگ بودن اصناف را در جامعه عدم همکاری بعضی از دستگاه‌های اجرایی دانست و خواستار همکاری و توجه هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با اصناف شد.

رئیس مجمع امور صنفی بهشهر با اشاره به اینکه برنامه شهرک‌های صنفی کار و عملکرد موردنیاز یک صنف نیست، تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران رده بالای کشوری باید در این برنامه حضور داشته باشند تا به نتایج مطلوب خود برسند.

عالمی وجود شهرک‌های صنعتی را نیاز واقعی شهرستان‌ها دانست و افزود: شهرک‌های صنعتی باید با توجه به برنامه مدون و همکاری مسئولان پررنگ‌تر شود.

وی با انتقاد از افرادی که بحث صدور پروانه الکترونیکی را مطرح کردند، افزود: بحث صدور پروانه الکترونیکی نیاز سخت‌افزاری دارد و افرادی که همچین برنامه‌هایی را که تدوین می‌کنند باید به صورت میدانی مسائل، مشکلات و ریزه‌کاری‌ها را لمس کنند.

این مسئول تصریح کرد: باید شرایط را فراهم کنیم تا همه بازاریان دارای پروانه کسب الکترونیک شوند.

رئیس مجمع امور صنفی بهشهر اشاره‌ای به منابع سالانه مجمع کرد و اظهار داشت: منابع مالی را هر روز کمتر می‌کنند و ما به ناچار باید برای اداره امور مجمع و اتحادیه دست به کارهای غیرقانونی بزنیم.

عالمی یکی دیگر از مشکلات مجمع امور صنفی را بحث تشکیل اتحادیه چاپخانه‌داران عنوان کرد و افزود: این اتحادیه با چالش‌های بسیار زیادی روبرو است.

این مسئول با انتقاد شدید از برپایی انواع بازارها در سطح شهر با نام جمعه بازار، شنبه بازار و نیمه شب بازار، گفت: وانت‌بارها کل شهر را احاطه کرده‌اند و در حاشیه جاده‌ها در حال کسب و کار هستند و مثل اینکه لابی‌گری آنها از ما بیشتر است و  هیچ کسی هم قادر به جلوگیری کار آنان نیست.

وی تصریح کرد: وانت بارها که با خیال راحت و بدون پرداخت مالیات در حاشیه جاده‌ها در حال کسب و کار هستند و از بازاریانی که به دولت مالیات می‌دهد هم بیشتر درآمد دارند.

انتهای پیام/2296/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول