اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نام‌آوران کشتی خلیل‌شهر مازندران تجلیل شدند

در آیین افتتاح خانه کشتی خلیل‌شهر، از نام‌آوران کشتی این شهر قدردانی شد.

نام‌آوران کشتی خلیل‌شهر مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، شامگاه پنج‌شنبه با حضور غلام‌رضا نوری‌زاده دبیر هیئت کشتی مازندران، محمد پور‌خلیلی مشاور معاون وزیر ورزش و جوانان، مریم کیومرثی معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عبدالله ریاحی معاون فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی، انتظامی و نظامی شهرستان بهشهر همچنین با حضور خیّران، کشتی‌گیران و ورزش‌دوستان خلیل‌شهری، خانه کشتی این شهر واقع در منطقه زیبای «کشیر‌خیل» به‌طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمد‌تقی محمد‌پور، رئیس هیئت کشتی خلیل‌شهر در آیین این افتتاح پروژه اظهار داشت: خانه کشتی خلیل‌شهر ابتدا در سال 69 با همت شورای اسلامی وقت افتتاح شد و در سال گذشته پس از افزایش بنا به 400 متر مربع و دریافت اعتبار از وزارت ورزش و جوانان، در مدت یک سال ساخته شد.

وی افزود: زمین اولیه به مساحت 200 متر‌مربع در دهه 70 و افزایش آن به 400 متر در دهه 80، توسط خیّر ارزشمند خلیل‌شهری، غلام‌علی محمد‌پور، انجام گرفت.

محمد‌پور خلیلی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مربیان دلسوزی چون محمد‌رضا رضا‌زاده، شعبان تات‌پور، محمد‌باقر محمد‌پور و علی‌اصغر نصیری با تمام توان و اندیشه برای پیشرفت کشتی این شهر زحمت کشیدند و باید قدر زحماتشان را بدانیم.

رئیس هیئت کشتی خلیل‌شهر از فرزاد عموزاد‌خلیلی، مجتبی عموزاد‌خلیلی، ابوالفضل خلیلی، علی‌رضا خلیلی، روح‌الله حمزه‌ای، محمد‌حنیف بخشنده، محمد زیاری، اسماعیل مولایی، رضا خلیلی، محمد شفاهی، محمد عموزاد‌خلیلی و مهدی درویشی به‌عنوان نام‌آوران کشتی خلیل‌شهر یاد کرد.

در پایان، علاوه بر اهدای جوایز به قهرمانان و آینده‌داران کشتی خلیل‌شهر، لوح سپاسی هم به بانی خانه کشتی، حاج غلام‌علی محمد‌پور تقدیم شد.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول