اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته راه و شهرسازی مجلس:

بودجه عمرانی امسال واقعی تنظیم شد

رئیس کمیته راه و شهرسازی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبلغ 35 هزار میلیاردی بودجه عمرانی، گفت: بودجه عمرانی امسال واقعی تنظیم شده است.

بودجه عمرانی امسال واقعی تنظیم شد

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه در بودجه امسال رفاه حال مردم در اولویت برنامه‌های ما قرار داشت، بیان داشت: برای درآمدهای نفتی و شاخص‌های درآمدی طوری برنامه‌ریزی شد تا وضعیت اقتصادی مردم لحاظ شود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش هزینه‌ای و حقوق مردم در بودجه امسال بیشتر از هزینه‌های عمرانی بوده است و حقوق را تا 25 درصد افزایش دادیم و حقوق پایه تامین اجتماعی نیز 700 هزار تومان تعیین شد.

رئیس کمیته راه و شهرسازی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه عمرانی سال 1391 به مبلغ 44 هزار میلیارد تومان و در سال 92 به مبلغ 35 هزار میلیارد تومان بوده، خاطرنشان کرد: در سال گذشته شاهد تحقق تنها 25 میلیارد تومانی بودجه‌های عمرانی بوده‌ایم و سعی کرده‌ایم بودجه عمرانی سال جاری را واقعی تنظیم کنیم.

نایب رئیس فراکسیون شهری مجلس شورای اسلامی با اشاره به طراحی طرحی در زمینه استفاده از توانمندی بخش خصوصی در اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی، گفت: حدود 100 هزار پروژه در کشور داریم که 20 هزار مورد آن طرح‌های ملی است و مانند برخی از کشورها، پروژه‌های ملی را به سرمایه‌گذاران خصوصی بدهیم.

علیپور به طرح خود برای استفاده بهینه از بودجه عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد: 35 میلیارد تومان را در قالب تسهیلات کم‌بهره به بخش خصوصی بدهیم تا هم سرمایه‌گذاری شود و هم به دولت بازگردد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: این طرح در مرحله ارزیابی و چانه‌زنی است و باید برای شهرهایی که پروژه ملی ندارند هم چاره‌جویی شود.

انتهای پیام/86015/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول