اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مطالعات خاورمیانه دانشگاه هانکوک خبر داد

تحصیل 120 دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه هانکوک کره جنوبی

مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه دانشگاه هانکوک کره جنوبی گفت: بخش مطالعات زبان فارسی این دانشگاه از فعال‌ترین مراکز آموزش این زبان در کره جنوبی است و هم‌اکنون 120 دانشجوی زبان فارسی در این بخش مشغول تحصیل هستند.

تحصیل 120 دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه هانکوک کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، دال سونگ یو اظهار داشت: دانشگاه هانکوک یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کره‌ جنوبی در رشته‌های علوم انسانی و زبان‌های خارجی است و رشته ایران‌شناسی این دانشگاه با 30 سال قدمت، سالانه حدود 30 دانشجو رشته زبان فارسی را برای تحصیل می‌پذیرد.

وی با اشاره به علاقه‌مندی زیاد دانشگاه هانکوک برای توسعه علمی روابط دوجانبه، خواستار اعزام یک استاد متخصص آموزش زبان فارسی برای مدت یک سال و برگزاری دوره دانش‌افزایی برای 10 تا 20 دانشجوی کره‌ای از سوی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شد.

سیدمحمد حکاک قائم‌مقام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به جایگاه این دانشگاه از لحاظ جامع بودن، بین‌المللی بودن و رسالت‌های علمی آن اشاره و بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی بین مراکز تحقیقاتی دو دانشگاه تأکید کرد.

سیدمحمد میرحسینی معاون امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص دانشکده‌ها و رشته‌های این دانشگاه، آمادگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را برای برگزاری سمینارهای مشترک، انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک، تبادل استاد و دانشجو و نیز انتشار مجلات علمی مشترک اعلام کرد.

انتهای پیام/77011/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول