اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با حضور 1300 دانش‌آموز

اردوی دانش‌آموزان عشایر کشور در نیشابور آغاز شد

چهاردهمین اردوی دانش‌آموزان منتخب عشایر کشور در مجتمع اردویی فرهنگی و کشوری شهید رجایی نیشابور با هدف تقویت هویت مذهبی و ملی دانش‌آموزان آغاز شد.

اردوی دانش‌آموزان عشایر کشور در نیشابور آغاز شد

مدیرکل مناطق کمتر توسعه‌یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: این اردو با حضور یک هزار و 300 نفر دانش‌آموز و مربی در دو گروه پسران از تا دهم و دختران از یازدهم تا پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

عبدالرسول شکیبافر گفت: رویکرد اردو، قدردانی از دانش‌آموزان منتخب استان‌ها در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری و جشنواره‌ها است.

شکیبافربا اشاره به حضور دانش‌آموزان اردو از 21 استان کشور، گفت: حضور روحانیان برای مشاوره مذهبی، پاسخ به شبهات و تصحیح امر نماز، حضور مشاوران تحصیلی و تربیتی، جشنواره بازی‌های بومی و محلی در این اردو و جشنواره غذا از دیگر برنامه‌های این اردو است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای زیارت حضرت امام رضا(ع)، حرم‌شناسی و بازدید از موزه‌های آستان‌قدس به حرم مطهر مشرف می‌شوند، گفت: تقدیر از برگزیدگان قرآنی و برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان دانش‌آموز بخش دیگری از برنامه‌ها است.

شکیبافر با اشاره به برپایی نمایشگاه موضوعی تصویری در ارتباط با امام راحل و مقام معظم رهبری، ولایت، نماز، حجاب آزادی‌خواهان و زنان، افزود: نمایشگاه‌های فرهنگ، صنایع دستی و دست ساخته‌های دانش‌آموزان در محوطه اردوگاه برپا شد.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول