اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

امنیت همه جانبه جامعه با کارآمدی قوه قضائیه مرتبط است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه با کارآمدی قوه قضائیه مرتبط است.

امنیت همه جانبه جامعه با کارآمدی قوه قضائیه مرتبط است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی‌ ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری و قضائی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با قوه قضائیه اظهار داشت: رهبری درباره قوه قضائیه دو هدف عالی سلامت و کارآمدی را مطرح کردند.

وی افزود: در کارآمدی اعتقاد بر این است که هر چه قوه قضائیه بهتر به وظایف خود عمل کند، کارآمدتر است، زیرا امنیت اقتصادی و اجتماعی با کارآمدی قوه قضائیه مرتبط است، تصمیماتی که مجموعه قضائی می‌گیرد در بسیاری از حوادث و رخدادها اثرگذار است.

توکلی عنوان کرد: امیدواریم تعامل و روابط حسنه سه قوه ادامه یابد و در چارچوب مقرراتی که مشخص شده، خدمات خوبی به مردم داشته باشیم.

دبیر شورای اداری استان کرمان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان در این جلسه با قدردانی از ملت ایران در خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: با آنچه که صورت گرفت دشمنان ایران روسیاه و ناامید شدند.

کریم مهرشاد همچنین با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر افزود: شهید بهشتی سیدالشهدا انقلاب ایران است زیرا در سخنی از ایشان عنوان شده که «از پلکان حرام نمی‌شود به بام سعادت حلال رسید».

وی با اشاره به تغییر ساعات اداری در فصل تابستان ابراز داشت: ساعات اداری نیم ساعت به جلو آمده که دستگاه‌‌ها باید همکاران خود را در این زمینه توجیه کنند.

مهرشاد گفت: با این تغییر ساعت کاهش مصرف انرژی را باید داشته باشیم و شهرداری قول همکاری داده تا برای تردد مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/80017/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول