اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان:

ویسی به دنبال بازیکنان درجه یک خارجی راهی مالی شد

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان برای جذب سه بازیکن مورد نظر خود در پست‌های مهاجم و هافبک به کشور مالی سفر کرده است و تا دو روز دیگر برمی‌گردد.

ویسی به دنبال بازیکنان درجه یک خارجی راهی مالی شد

علی پورکیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اگرچه تاکنون با هر بازیکنی که وارد مذاکره شدیم وی را جذب کرده‌ایم اما متاسفانه امروز بازیکنان به صورت همزمان و بدون اطلاع باشگاه با چند باشگاه دیگر نیز وارد مذاکره می‌شوند که کار ناپسندی است!

وی بیان کرد: سعی کردیم در باشگاه از پرداخت مبالغ بالا به بازیکنان خودداری کرده و میزان تعادل را بین بازیکنان رعایت کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با توجه به این که ماکزیمم فعالیت یک بازیکن هفت، هشت سال است شاید یک بازیکن حق داشته باشد که مبالغ بالایی طلب کند اما باشگاه ما با چنین موضوعی مخالف است.

وی به سفر عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به کشور مالی برای جذب سه بازیکن اشاره کرد و تصریح کرد: ویسی سه بازیکن مورد نظر خود در پست‌های مهاجم و هافبک را جذب کرده و دو روز دیگر عازم ایران خواهد بود.

پورکیانی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال کارهای سفارتخانه و مسائل قانونی این سه بازیکن هستیم که بتوانند جواز حضور در لیگ ایران را کسب کنند.    

وی عنوان کرد: قطعا ما به دنبال بازیکنان تاپ و درجه یک خارجی هستیم در غیر این صورت می‌توانستیم از بازیکنان داخلی استفاده کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص تاخیر به وجود آمده در زمان برگزاری لیگ برتر ایران گفت: ابتدا قرار بر این بود که 21 تیرماه لیگ آغاز شود اما با توجه به حضور تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی و درخواست سرمربی تیم ملی ایران، بازی‌های لیگ از دوم مردادماه آغاز خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: ما نیز از حضور مقتدرانه تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی بسیار خوشحال هستیم و در خصوص زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر تابع فدراسیون هستیم.  

انتهای پیام/ 72001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول