اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 4 فصل بازی با پیراهن صبا

بختیاری‌زاده راهی استقلال خوزستان شد

کاپیتان چهار فصل اخیر تیم فوتبال صبای قم با پایان قراردادش با این تیم از جمع شاگردان محمد مایلی کهن جدا و راهی تیم تازه لیگ برتری شده یعنی استقلال صنعتی خوزستان شد.

بختیاری‌زاده راهی استقلال خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم در سال‌هایی که در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، بازیکنان بزرگی را به خود دیده است که سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارند که از جمله آنها می‌توان به علی دایی، یحیی گل محمدی و همچنین سهراب بختیاری‌زاده اشاره کرد.

سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان با اخلاق و با تجربه صبا در مرداد ماه سال 1388 به صورت رسمی به عضویت تیم فوتبال صبای قم درآمد و از لیگ نهم تا لیگ دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن صبای قم در لیگ برتر بازی کرد.

این در حالی است که قرارداد بختیاری‌زاده با تیم فوتبال صبای قم در آن مقطع زمانی، یک ساله بود اما در ادوار اخیر لیگ برتر هر فصل به صورت یک ساله با باشگاه صبای قم تمدید شد تا این بازیکن با تجربه چهار فصل تقریبا متوالی در تیم صبای قم حضور داشته باشد.

البته بختیاری‌زاده در پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با موفقیت صبای قم در کسب مقام چهارم و صعود به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا و البته رفتن عبدالله ویسی از صبا همراه بود، در کنار چند بازیکن دیگر از صبا جدا شد اما در نیم فصل لیگ دوازدهم بار دیگر به صبا بازگشت و تا پایان لیگ دوازدهم در صبای قم یکی از شاگردان صمد مرفاوی بود.

بختیاری‌زاده در مدت چهار فصل حضور در رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس با پیراهن تیم فوتبال صبای قم، بازی‌های موفقی برای نماینده فوتبال قم انجام داد و حتی با پیراهن این تیم در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به میدان رفت.

بختیاری‌زاده بعد از میلاد نوری، حامد لک و رامین رضائیان چهارمین بازیکن جدا شده از تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌رود در حالی که تیم صبای قم تمرینات آماده‌سازی خود برای لیگ سیزدهم را از هجدهم خرداد ماه آغاز می‌کند و باید منتظر ماند و دید که محمد مایلی کهن چگونه تیمی مطمئن و قوی را آماده کرده و در لیگ سیزدهم به مصاف حریفان می‌رود.

امسال با توجه به تصمیم مسئولان باشگاه صبا برای برپایی تمرینات این تیم در قم، مسئولان استان قم به ویژه استانداری سعی دارند با جدیت و قوای بیشتر از تیم فوتبال صبای قم حمایت ‌کنند تا این تیم بتواند در مسابقات آینده نماینده شایسته‌ای برای مردم ورزش دوست قم باشد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول