اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی موقت استقلال صنعتی خوزستان:

مصمم به کسب قهرمانی سوپر جام باشگاه‌های لیگ دسته اول کشور هستیم

سرمربی موقت استقلال صنعتی خوزستان گفت: مصمم به کسب قهرمانی سوپر جام باشگاه‌های لیگ دسته اول کشور هستیم.

مصمم به کسب قهرمانی سوپر جام باشگاه‌های لیگ دسته اول کشور هستیم

سیروس پورموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بطور حتم بازیکنان تیم بابت صعود به لیگ برتر خوشحال هستند اما از طرفی به خاطر محرومیت‌های به وجود آمده بسیار ناراحت هستند.

وی بیان کرد: گسترش فولاد، تیم جوان و دارای بازیکنان بسیار خوبی است و چون از مدت‌ها قبل صعودشان به لیگ برتر قطعی شده بود زمان زیادی برای تمرین کردن داشتند.

سرمربی موقت استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه حریف در زمین خود بازی می‌کند و طبیعتا این موضوع انگیزه آنها را دو چندان می‌کند، گفت: آنها برای این که جام قهرمانی را از دست ندهند با قدرت هر چه تمام وارد میدان می‌شوند.

وی از مصدومیت چند بازیکن اصلی تیمش در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز خبر داد و افزود: اگر چه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بازیکنان نیمکت‌نشین فاصله چندانی با یازده نفر اصلی ندارند.

پورموسوی از حضورش به عنوان دستیار در کنار عبدالله ویسی در فصل آینده خبر داد و گفت: حضور ویسی در تیم برای فصل آینده قطعی شده است و بطور حتم  وی با توجه به اهدافی که دارد به دنبال جذب بازیکن خواهد بود اما تا آن جایی که من می‌دانم نسبت به بازیکنان بومی استان نظر خاصی دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به این که نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنیم ابتدا باید به فکر بقا در لیگ باشیم و سپس به مراحل بالاتر فکر کنیم.

سرمربی موقت استقلال صنعتی خوزستان در مورد مجید باقری‌نیا سرمربی فصل گذشته این تیم گفت: باقری‌نیا زحمات زیادی در فوتبال استان و بلکه کشور کشیده است و همیشه فوتبال پاکی ارائه داده است لذا رای صادر شده در مورد وی منصفانه نبود و همگی کادر فنی تیم به همراه بازیکنان از این موضوع ناراحت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دیدار سوپر جام باشگاه‌های لیگ دسته اول کشور بین دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز روز جمعه 10 خردادماه در تبریز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/2329/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول