اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم استقلال صنعتی خوزستان:

فوتبال ایران در روزهای سخت خوب نتیجه می‌گیرد / تیم کره تیمی آسیب‌پذیر است

پیشکسوت فوتبال و سرمربی سابق تیم استقلال صنعتی خوزستان گفت: بازی بسیار سختی مقابل کره جنوبی خواهیم داشت و در فوتبال ایران نیز روزهای سخت زیادی داشته‌ایم اما همیشه خوب نتیجه گرفته‌ایم.

فوتبال ایران در روزهای سخت خوب نتیجه می‌گیرد / تیم کره تیمی آسیب‌پذیر است

مجید باقری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل کره جنوبی خواهیم داشت اما در فوتبال ایران روزهای سخت زیاد داشته‌ایم و خوب نتیجه گرفته‌ایم.

وی در خصوص تیم کره جنوبی عنوان کرد: این تیم از لحاظ تاکتیکی مانند جام جهانی گذشته ظاهر نمی‌شود چراکه چند تن از بازیکنان با تجربه قبلی خود را ندارد، اما با این وجود تیم خوبی است.

پیشکسوت فوتبال خوزستان افزود: تیم کره تیمی آسیب‌پذیر است و نقاط ضعف مشهودی دارد و ما می‌توانیم با ارائه یک بازی خوب آن‌ها را شکست دهیم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: تیم ایران با به‌دست آوردن دو پیروزی در بازی‌های گذشته خود از لحاظ روحی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

باقری‌نیا در ادامه عنوان کرد: بازیکنان تیم از لحاظ تاکتیکی با هم جور شده‌اند، همدیگر را خوب می‌شناسند.

وی در خصوص ترکیب احتمالی بازیکنان در زمین افزود: آقای کی‌روش قطعاً ترکیبی را به زمین خواهد فرستاد که در ابتدا دروازه ما باز نشود و بتوانیم با توجه به سرعت مهاجمان تیم در ضد حمله و ضربات ایستگاهی به گل برسیم.

پیشکسوت فوتبال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با فضای خوبی که در تیم حاکم شده است و با توجه به روحیه بالای بازیکنان، پیروز این میدان باشیم و تنها به نتیجه مساوی برای صعود به جام جهانی تکیه نکنیم.

انتهای پیام/72014/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول