اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

پیشرفت کشور با استفاده از استعدادهای جوانان ارتقا می‌یابد

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: مسئولان نظام با استفاده از استعدادهای جوانان می‌توانند سرعت پیشرفت و توسعه کشور را ارتقا دهند.

پیشرفت کشور با استفاده از استعدادهای جوانان ارتقا می‌یابد

محسن حق‌شناس در حاشیه دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جوانان باید از این دوران به بهترین نحو برای موفقیت خود در زندگی استفاده کنند و فرصت‌ها را از دست ندهند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه جوانان باارزش‌ترین سرمایه‌های کشور هستند، افزود: با استفاده مطلوب از استعدادهای آنان پیشرفت و توسعه کشور در کوتاه‌ترین زمان اتفاق می‌افتد و بر این اساس باید مسئولان مرتبط با این موضوع در شناسایی و پرورش مهارت‌های جوانان تلاش مضاعف کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین بیان کرد: اکنون صاحب‌نظران در دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که با تربیت نسل جوان می‌توان رشد و بالندگی کشور را با سرعت چشم‌گیری ارتقا داد که این مطلب اهمیت بها دادن مسئولان نظام به آنان را افزایش می‌دهد.

حق‌شناس دوران جوانی را دوران رشد، شکوفایی، طراوت، شادابی، سربلندی، سرزندگی دانست و گفت: این دوران بهترین زمان برای رسیدن به موفقیت در زندگی است و باید جوانان از آن به نحو مطلوبی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با بیان اینکه جوانان باید بدانند که عمر این دوران کوتاه و زودگذر است، ادامه داد: دوره جوانی به سرعت به پایان می‌رسد؛ بر این اساس جوانان باید با برنامه‌ریزی درست زندگی خود را هدفمند کنند و برای رسیدن به اهدافشان تلاش کنند تا موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در زمان آغاز بعثت به تعلیم و تربیت جوانان اهمیت ویژه‌ای می‌داد، خاطرنشان کرد: این پیامبر بزرگوار از توانایی‌ها و مهارت‌های آنان برای موفقیت و رسیدن به اهداف والای دین اسلام استفاده می‌کرد که این بیانگر بها دادن ائمه اطهار (ع) به جوانان است.

این مسئول با اشاره به احادیث و روایات ائمه اطهار (ع) مبنی بر اینکه از استعدادهای جوانان برای رشد و موفقیت در زمینه‌های مختلف جامعه استفاده کنید، اذعان کرد: اکنون نیز مسئولان باید به استعدادها و توانایی‌های آنان توجه خاصی داشته باشند؛ چراکه آیند‌ه‌سازان کشور هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی موظفند حرمت جوانان را نگه دارند و در همه عرصه‌ها امکانات رشد آنان را فراهم کنند تا آنان با استفاده از این امکانات به موفقیت برسند.

حق‌شناس اضافه کرد: همچنین باید مسئولان نظام فرصت‌های رشد و پیشرفت را برای جوانان مهیا کنند تا این قشر با استفاده از فرصت‌ها بتواند در آبادانی کشور نقش بسزایی را ایفا کند.

وی با اشاره به تقدیر از جوانان برتر قزوینی در دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع)، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان قزوین از این جوانان به عنوان نماد و الگو برای سایر جوانان این استان تجلیل کرد تا از آنان برای موفقیت در زندگی الگوبرداری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین متذکر شد: جوانان قزوینی در 22 محور از جمله فیلم‌سازی، موسیقی، هنرهای تجسمی و نمایشی، روزنامه‌نگار، دانشجو و بسیجی، طلبه، مخترع، ورزشکار و مربی دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) تجلیل شدند.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول