اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران خبر داد

تشکیل هسته‌های نظام مشارکت جوانان در ادارات گچساران

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از تشکیل هسته‌های نظام مشارکت جوانان شاغل زیر 29 سال در ادارات این شهرستان خبر داد.

تشکیل هسته‌های نظام مشارکت جوانان در ادارات گچساران

اسماعیل پناهپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امور فرهنگی و جوانان این شهرستان از پتانسیل خوبی برای ارائه خدمات مختلف به جوانان این شهر برخوردار است.

وی افزود: با مشارکت ادارات و نهادهای مرتبط با امور جوانان از این پس بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت امور جوانان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از تشکیل هسته‌های نظام مشارکت جوانان شاغل زیر 29 سال در ادارات این شهرستان خبر داد.

پناهپوری بیان کرد: بر اساس دستورالعمل وزارتخانه، اتاق فکر ادارات با محوریت جوانان در ادارات تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: در هفته جوان امور فرهنگی و جوانان گچساران فعالیت‌های مؤثری در راستای مشارکت با ادارات مرتبط با امور جوانان انجام داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از امضای چندین تفاهمنامه همکاری در زمینه شناسایی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با اداره بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور جوانان هلال احمر و فنی و حرفه‌ای گچساران خبر داد.

پناهپوری تصریح کرد: با برقراری این تفاهمنامه‌ها مقرر شد امور مرتبط با جوانان با محوریت امور جوانان و با همکاری نهادهای مرتبط اجرایی شود.

تجلیل از جوانان برتر گچسارانی در پایان هفته جوان

وی ادامه داد: مشارکت در طرح ازدواج جوانان کم بضاعت و برگزاری نشست‌های شورای مرکزی امور فرهنگی و جوانان گچساران در هفته جوان توسط امور فرهنگی و جوانان این شهرستان اجرایی شده است.

پناهپوری افزود: طرح حمایت تحصیلی، فرهنگی و مشاوره‌های خانوادگی قشرهای آسیب‌پذیر با اولویت خانواده‌های زندانیان و همچنین زندانیان جوان در دستور کار شورای مرکزی امور فرهنگی و جوانان این شهرستان قرار گرفته است.

وی برگزاری نشست با حضور زندانیان جوان و کارشناسان امور فرهنگی و جوانان گچساران در محل زندان این شهر را از دیگر برنامه‌های هفته جوان در راستای کمک به برطرف کردن مشکلات زندانیان جوان غیرعمد و خانواده‌های آنان عنوان کرد.

پناهپوری خاطرنشان کرد: طرح تجلیل از جوانان شاغل در ادارات گچساران با معرفی این افراد از کلیه ادارات در پایان هفته جوان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول