اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرمان متخصص و جوان هستند

فرماندار کرمان گفت‌: اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرمان ترکیبی از نیروهای باسابقه‌، دانشگاهی‌، با‌ تخصص‌های متفاوت‌، جوان‌، آشنا به کار شهرداری و پروژه‌های عمرانی هستند که شورای شهر قوی و کارآمدی را تشکیل می‌دهند.

اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرمان متخصص و جوان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی‌ صبح امروز در جمع اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرمان با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان‌ اظهار داشت: حماسه سیاسی تنها با عزم و اراده همگانی و حضور پرشور مردم و نیز داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی قابل تحقق بود و از این بابت از همه مردم و کاندیداها تشکر می‌کنم. ‌‌‌

وی منتخبان مردم در شورای شهر کرمان را افرادی مؤمن‌، دلسوز‌، ولایی و متخصص دانست و تصریح کرد‌: اعضای جدید ترکیبی از نیروهای باسابقه‌، دانشگاهی‌، با‌تخصص‌های متفاوت‌، جوان‌، آشنا به کار شهرداری و پروژه‌های عمرانی هستند که شورای شهر قوی و کارآمدی را تشکیل می‌دهند.  

سعیدی، عظمت و اقتدار فعلی ایران در دید جهانیان را نتیجه تدابیر رهبری معظم انقلاب دانست و اذعان داشت: اگر امروز این توفیق را داریم که در فضای معنوی جامعه زندگی کنیم‌ و انتخاباتی با مشارکت 78 درصدی مردم را شاهد هستیم‌ و چشمان امیدوار همه ملت‌های آزادی‌خواه دنیا به ایران دوخته شده است، نتیجه تدابیر و رهنمودهای رهبری عظیم‌الشأن انقلاب است.

وی جایگاه شوراها را جایگاه والایی ارزیابی کرد و اذعان داشت: قانون اساسی جایگاه ویژه‌ای برای شوراها در نظر گرفته است، چرا که اهداف شورا‌، اهدافی خدایی و در راستای آرمان‌های والای انقلاب است و طبق قانون اساسی شورا می‌تواند بر تمام امور فرهنگی‌، آموزشی‌، بهداشتی و ... مربوط به حوزه انتخابیه خود نظارت داشته باشد.

فرماندار کرمان با سالم و قانونی خواندن تمام مراحل انتخابات خردادماه خاطر نشان کرد‌: امروز سربلندیم که کوچک‌ترین تخلفی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

وی خطاب به اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد: قدر این مسئولیت را بدانید، این مسئولیت امانتی است که با لطف خداوند متعال بر عهده شما گذاشته شده و باید سعی شود با همدلی و وحدت نظر، مشکلات شهر را برطرف ساخت‌.

سعیدی، شروع کار شوراهای جدید را یک ماه پس از آغاز به کار ریاست جمهوری دانست و گفت‌: 12 مرداد ریاست جمهوری جدید اداره امور کشور را در دست می‌گیرد و یک ماه بعد نخستین جلسه شورای شهر به دعوت فرمانداری برگزار و شورای جدید کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/2446/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول