اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

جامعه‌ای که به جوان بها ندهد سعادتمند نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه‌ای روی پیشرفت و سعادت را به خود می‌بیند که در آن به جوانان بها داده شود و جامعه‌ای که به جوان بها ندهد سعادتمند نمی‌شود.

جامعه‌ای که به جوان بها ندهد سعادتمند نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه‌ای روی پیشرفت و سعادت را به خود می‌بیند که در آن به جوانان بها داده شود.

وی ادامه داد: جمعیت جوان برای کشور تهدید نیست بلکه فرصتی مغتنم است که با آن می‌توان جامعه را به سوی توسعه و پیشرفت رهنمون کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم که در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از جوانان این استان و همچنین 20 جوان برگزیده دستگاه‌های دولتی سخن می‌گفت، افزود: همه ما مسئولان وظیفه داریم برای جوانان قدم مثبت برداریم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از وظایف مهم ما در قبال جوانان تزریق روحیه خودباوری به این نسل است چراکه اگر جوان خود را باور نداشته باشد قادر به رفع مشکلات جامعه و دیگران نیست.

خاضع کشور ایران اسلامی را آکنده از جوانان دارای ظرفیت دانست و گفت: با این جوانانی که داریم باید همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و دشمن امروز بیش از هر چیز جوانان را دشمن خود می‌داند.

وی پیگیری امور جوانان را وظیفه یک دستگاه ندانست و گفت: نباید همه وظایف را در حیطه کار یک یا دو دستگاه بدانیم بلکه امروز همه دستگاه‌های فرهنگی و غیرفرهنگی در قبال جوانان وظایفی دارند که لازم است از زیر بار آن‌ شانه خالی نکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان این استان به اقدامات انجام شده از سوی این دستگاه در سال گذشته و چند ماه اخیر در سال 92 اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های توانمندسازی، برگزاری اردوهای راهیان نور و برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی با نخبگان از اقداماتی بوده که در حوزه این اداره‌کل به آن پرداخته شده است.

وی یکی از ظرفیت‌های بزرگ برای کمک به رشد و تعالی جوانان را حوزه‌های علمیه دانست و گفت: نباید از این ظرفیت بزرگ که می‌تواند در برنامه‌ریزی برای رشد جوانان مؤثر واقع شود، غافل بمانیم.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول