اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

تضعیف شورای سوم به نوعی تضعیف جایگاه شوراست

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: تضعیف شورای سوم و کنونی به نوعی تضعیف جایگاه شوراهای اسلامی در سایر دوار فعالیت است.

تضعیف شورای سوم به نوعی تضعیف جایگاه شوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور صبح امروز در نشست مشترک منتخبان شورای چهارم و اعضای کنونی شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: تضعیف شورای اسلامی شهر در دوره سوم به نوعی تضعیف جایگاه شورای اسلامی است و این مهم را باید جدی گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید در بررسی‌ها تقوا در نظر گرفته شود، گفت: شورا محدودیت‌هایی دارد که پس از آغاز کار از سوی شورای چهارم با این محدودیت‌ها مواجه خواهید شد.

سالم‌پور با اشاره به اینکه باید با محوریت وحدت در شورای شهر فعالیت کرد، خاطر نشان کرد: تفرقه باعث شکست است و به این دلیل باید کوشید تا همیشه وحدت و اتحاد میان اعضای شورای اسلامی شهر را مدنظر داشته باشید.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر عنوان کرد: مشاجره و درگیری بین دو عضو شورای اسلامی شهر آن هم در مقابل دید ارباب رجوع در شورای اسلامی شهر به نوعی از بین بردن جایگاه شورای اسلامی است و باید نسبت به این مسئله بسیار توجهی جدی داشت.

*اختیارات شورای شهر محدود است

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اختیارات شورای اسلامی شهر بسیار محدود است و انتظارات مردم از شورا نیز بسیار زیاد؛ به همین دلیل باید بکوشید میان این دو تعادلی ایجاد کنید.

وی با اشاره به اینکه باید از مردم حمایت کرد، ادامه داد: باید از مردم حمایت کنید زیرا مردم غیر از شورای اسلامی شهر هیچ پناهگاهی ندارند و برای هر مسئله‌ای به شورای شهر مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید حقوق مردم را پیگیری کنید، تصریح کرد: نه فرمانداری و نه سایر دستگاه‌های اجرایی حقوق مردم را استیفا نمی‌کنند و تنها در چارچوب اختیارات خود عمل می‌کنند ولی شورای اسلامی شهر می‌تواند به دنبال حقوق مردم باشد.

*اطلاع‌رسانی به شهروندان را در دستور کار قرار دهید

سالم‌پور با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم از سوی شورای اسلامی شهر تاکید کرد: در شورای اسلامی شهر اصلی‌ترین مسئله اطلاع‌رسانی به مردم است و باید در این باره از همه ابزارها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران را در همه جلسات خود راه دهید و از آنها دعوت کنید تا جلسات شما را پوشش خبری دهند زیرا تنها خبرنگاران هستند که پل ارتباطی شما و مردم خواهند بود.

وی اظهار کرد: باید بهتر از شورای سوم کار کنید زیرا اگر بهتر نباشید زیان کرده‌اید، شهر شوشتر نیازمند تغییر اساسی و سریع است و باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنید.

*دوران تبلیغات تمام شده است

سالم‌پور با اشاره به اینکه دیگر دوران تبلیغات به پایان رسیده است، گفت: مطمئنا افرادی در دوران تبلیغات از اعضای منتخب حمایت کرده‌اند، نباید خود را مدیون و وام‌دار این افراد بدانید و در رایزنی‌های آتی شما این افراد صاحب حق و نقش باشند که این مسئله آفتی بزرگ خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: تا می‌توانید مستندسازی کنید، زیرا این مستندات شما در دوره‌های بعدی مجالی برای قضاوت درباره شورا و محلی برای پیگیری‌های شورا خواهد بود.

انتهای پیام/72006/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول