اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین خبر داد

تجلیل از جوانان برتر قزوینی به مناسبت هفته جوان + تصاویر

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: امروز جوانان برتر قزوینی به مناسبت هفته جوان در دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) تجلیل شدند.

تجلیل از جوانان برتر قزوینی به مناسبت هفته جوان + تصاویر

سعید خورشیدی در حاشیه دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز جوانان برتر قزوینی به مناسبت هفته جوان در دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) با حضور جوانان پرشور و مسئولان استانی تجلیل شدند.

خورشیدی افزود: مسئولان استانی در دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جوانان برتر قزوینی تجلیل و تقدیر کردند.

وی بیان کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی قزوین از جمله ادارات کل تبلیغات اسلامی، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رفاه، کار و تعاون و نیز جهاد کشاورزی، سپاه صاحب‌الامر (عج)، لشگر 16 زرهی، بنیاد ملی نخبگان، نیروی مقاومت بسیج و حوزه علمیه یک جوان نمونه را در عرصه‌های مختلف به اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین معرفی کردند تا در دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) از آنان تجلیل شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین اذعان کرد: در دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) از جوانان برتر قزوینی در 22 محور از جمله قرآنی، اعتقادی، کارآفرینی، فیلم‌سازی، موسیقی، هنرهای تجسمی و نمایشی، روزنامه‌نگاری، ادیب، کشاورز، دانشجو و بسیجی، سرباز، طلبه، مخترع، ورزشکار و مربی تجلیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه جوانان برتر در این جشنواره بین 18 تا 30 سال سن داشتند، تصریح کرد: آنان به عنوان جوان نمونه و الگو، به جوانان استان قزوین معرفی می‌شوند تا با الگوبرداری از مسیر جوانان موفق در زندگی به موفقیت برسند.

وی اظهار داشت: انتخاب چهره‌های برتر جوان در هر محوری برای اداره کل ورزش و جوانان قزوین دشوار بود و به همین دلیل این اداره کل انتخاب این چهره‌ها را به عهده دستگاه‌های اجرایی گذاشت تا گزینش جوانان نمونه به درستی در این استان انجام شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین متذکر شد: دومین جشنواره جوان برتر بعد از گذشت پنج سال در استان قزوین از سوی اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد.

انتهای پیام/77009/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول